درخواست امام‌جمعه بخش مرکزی یزد از وزیر ارتباطات:
امام‌جمعه بخش مرکزی یزدگفت: استان یزد یکی از توانمندترین استان‌های کشور در داشتن ظرفیت شهر الکترونیک است، امیدواریم با تلاش دولت در عرصه صنعت ارتباطات، یزد به دومین شهر الکترونیک کشور بعد از اصفهان مطرح شود.
کد خبر: ۵۶۲۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ 07 February 2018

به گزارش تابناک یزد، آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان استانی و وزیر ارتباطات، در روستای حسین‌آباد ریسمانی، بخش مرکزی یزد را دارای جایگاه ویژه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دانست و گفت: حومه شرقی، بخش زیادی از فعالیت‌های اقتصادی ازجمله کشت گلخانه و محیط کار کارگری را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: علاوه بر آن این خطه از شهر یزد با دارا بودن مردمی توانمند و بااستعداد علاوه بر دارا بودن محیطی با سطح تحصیلات بالا مردمانی متدین و مجالس ارزشمند فرهنگی و مذهبی را در خود جای‌داده است.

بنابه گزارش خبرنگار فارس از یزد، امام‌جمعه بخش مرکزی یزد حضور مسئولان استانی و کشوری در مناطق روستایی شهر یزد را بسیار ارزشمند برشمرد و بیان کرد: امیدواریم این دست بازدیدها موجبات ارائه خدمات گسترده و ارزشمند به قشر زحمتکش روستایی به‌ویژه مناطق محروم و اقشار کم‌درآمد را فراهم آورد.

آیت‌الله مدرسی در این دیدار ضمن برجسته دانستن خدمات صنعت ارتباطات در شهر یزد از محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات کشور، تکمیل شبکه اطلاعات کشور را خواستار شد و بیان کرد: البته این نکته روشن و مشخص است که توسعه و تکمیل پروژه شبکه ملی اطلاعات همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و دولت جمهوری اسلامی ایران بوده است که ما امیدواریم این طرح با توجه به ظرفیت ناب کشور در پذیرش این عرصه هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

وی در همین راستا تقویت دولت الکترونیک را نیز خواستار شده و افزود: رفت‌وآمد به مرکز شهر و انجام امور اداره همواره جزء مشکلات مردم روستا بوده و است، البته دولت در این عرصه گام‌های بلند و ارزشمندی برداشت است و امیدواریم هرچه زودتر شاهد رشد این خدمت نوین باشیم.

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد ادامه داد: استان یزد یکی از توانمندترین استان‌های کشور در داشتن ظرفیت شهر الکترونیک است، نیروی انسانی و استعدادهای ناب یزد بستر مناسبی را برای ایجاد و گسترش شهر الکترونیک فراهم آورده است، امیدواریم زحمتکشان و تلاشگران دولت در عرصه صنعت ارتباطات با بهره‌گیری این توانمندی و نیز بخش خصوصی، یزد را به دومین شهر الکترونیک کشور بعد از اصفهان تبدیل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار