استاندار یزد با اشاره نقش فناوری در توسعه کشور، گفت: شرکت‌های دانش بنیان مسیر مناسب و مطمئنی برای توسعه اقتصادی کشور هستند.
کد خبر: ۵۶۲۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 07 February 2018

«محمود زمانی قمی» در نشست شرکت‌ها، استارتاپ‌ها، و فعالین حوزه آی سی تی استان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تبریک فرا رسیدن یوم الله دهه فجر، اظهار کرد: دیده شدن رفتار فرا رسیدن چهل سالگی انقلاب اسلامی از جمله مهمترین رسالت مسئوالان و دست اندرکاران نظام است.

وی با اشاره به سهم 1.4 درصدی جمعیت استان یزد، افزود: این استان در بسیاری از ظرفیت های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و علمی جزو استان‌های شاخص کشور است.

استاندار یزد در ادامه با بیان این‌که رونق دادن به حوزه اقتصاد از طریق تولید یکی از اولویت‌‌های جدی مدیریت استان و کشور است، گفت: 45 هزار نفر بیکار در استان یزد وجود دارد که از این تعداد 18 هزار نفر فارغ التحصیل دانشگاهی هستند.

زمانی قمی تصریح کرد: شرکت‌های دانش بنیان مسیر مناسب و مطمئنی برای توسعه اقتصادی کشور هستند.

این مقام مسئول شکستن پوسته مدیران مسن و روی آوردن به مدیران جوان را یکی از نشانه های بالندگی و بلوغ دولت در آستانه فرا رسیدن چهلمین سال انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: ایجاد ارتباط با نسل سومی‌ها یکی از مهمترین برنامه‌های دولت است.

وی در پایان تأکید کرد: در توسعه استان یزد شرکت های دانش بنیان و نخبگان علمی باید کمک کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار