رئیس فدراسیون فوتبال قرار است مجلس شورای اسلامی به موضوع برگزاری بازی بانوان در هوای آلوده اهواز ورود کند و از تاج و همکارانش درخواست کرده با حضور در مجلس توضیحات خود را ارائه دهند.
کد خبر: ۵۵۶۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹ 23 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ باوجود اینکه سازمان لیگ فوتبال ایران جمعه هفته پیش(30 دی) براساس گزارش ناظر و داور بازی فولاد خوزستان و پیکان تهران به دلیل گرد و غبار فراوان در اهواز این دیدار را لغو کرد و حتی مصاف شاگردان سیروس پورموسوی و مجید جلالی 24 ساعت بعد هم برگزار نشد اما در اتفاقی عجیب در همان روز جمعه یک دیدار از رقابت های لیگ برتر بانوان بین تیم های استقلال خوزستان و راهیاب ملل سنندج و یک بازی لیگ نونهالان خوزستان انجام شد که این تبعیض انتقادات فراوانی را به مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال وارد کرد.

برهمین اساس طبق اعلام مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال قرار است مجلس شورای اسلامی به موضوع برگزاری بازی بانوان در هوای آلوده اهواز ورود کند و از تاج و همکارانش درخواست کرده با حضور در مجلس توضیحات خود را ارائه دهند.

تاج در گفت و گو با یکی از برنامه های تلویزیونی اظهار کرد: برگزاری بازی بانوان در هوای آلوده اهواز که گرد و غبار فراوانی داشت اتفاق مهمی است. امروز(سه شنبه) به مجلس شورای اسلامی می رویم و شاید یکی از سوالاتی که از ما می پرسند همین باشد.

 

//باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار