امام جمعه بافق، پرستاران را قشری زحمتکش و تلاشگر دانست و گفت: مسوولان باید حق این سپید پوشان سخت کوش بی منت را ادا کنند.
کد خبر: ۵۵۶۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ 23 January 2018

به گزارش تابناک یزد،  حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در گفت و گو ایرنا اظهار کرد: شاید کمتر قشری در جامعه باشد که به اندازه پرستاران سخت کوش، با مشکلات شغلی مواجه باشد.
امام جمعه بافق با بیان اینکه پرستاران سزاوار توجه هستند افزود: دستگاههای متولی به جامعه پرستاری محبت بیشتری داشته باشند و حقوق مادی و معنوی آنها را پیگیری کنند.
وی با عنوان این مطلب که عاطفه پرستاری نباید به هم بخورد گفت: با وجودیکه عمده ترین مشکلات بیماران بر دوش پرستاران سنگینی می کند ولی این عزیزان با مهربانی درد بیماران و نگرانی همران مریض را کاهش می دهند.
سلیمانی اضافه کرد: آنگاه که کار پزشک در بحث درمان تمام می شود رنج و تلاش پر مشقت پرستار آغاز خواهد شد بنا بر این به پرستاران محبت بیشتری کنند تا حق شان ادا شود.
امام جمعه بافق با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب(س) تصریح کرد: بزرگترین افتخار پرستاران این است که منسوب به این بانوی بزرگ اسلام شده و همیشه روحیه این بانوی بزرگوار را سرلوحه کار خود قرار می دهند.
بیش از 70 پرستار در بیمارستان ولی عصر(عح) و افزون بر 10 نفر در مراکز سلامت شهری و روستایی شهرستان بافق به کار شریف پرستاری اشتغال دارند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری شرق یزد قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار