امام جمعه بافق در شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: نگاه جوانان برای اشتغال به سمت و سوی معادن نباشد و با ایجاد گفتمان بین متخصصان با دانش آموزان زمینه ایجاد تخصص و نوآوری بین دانش آموزان فراهم شود.
کد خبر: ۵۵۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 23 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ به مناسبت هفته آموزش و پرورش صدوهشتادمین نشست شورای آموزش و پرورش با حضور جمعی از مسوولان در بافق برگزار شد.
امام جمعه بافق در این نشست بر لزوم توجه خلاقیت و نوآوری برای ایجاد اشتغال بین جوانان تاکید کرد و گفت: نگاه جوانان برای اشتغال به سمت و سوی معادن نباشد و با ایجاد گفتمان بین متخصصان با دانش آموزان زمینه ایجاد تخصص و نوآوری بین دانش آموزان فراهم شود.
حجت الاسلام سید جواد سلیمانی تصریح کرد: باید هرگونه اقدامی در چهارچوب قانون برگزار شود و با راهنمایی و خلاقیت سبب رشد و پیشرفت خود باشیم.
فرماندار بافق نیز در این نشست با اشاره قرار گیری در استانه دهه فجر گفت:باتوجه به ورود ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه،باید همه در جایگاه خود نقشی موثر برای جامعه و محیط ایفا کنیم.
محمد زاده رحمانی بیان داشت:نهضت مدرسه سازی در شهرستان به خوبی توانست با تعامل بخش های دولتی،خیرها و مشارکت شرکت ها و معادن کار خود را آغاز کند.
گفتنی است:تامین زمین برای مدارس غیردولتی،برگزاری جشن تکلیف برای دانش اموزان،برنامه ریزی در خصوص اجرای برنامه های متنوع در دهه فجر و پیگیری مشکلات آموزشی بافق برخی از مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار