توجه به شاخص‌های سلامت آب در حوزه‌های آبریز و بررسی تهدیدات موضوع سلامت آب در استان يزد با توجه به خشکسالی‌ها از مهمترین موضوعات این کارگاه آموزشی اعلام شد.
کد خبر: ۵۵۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ 22 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي شهيد صدوقي يزد گفت: يکصد نفر از کارشناسان و مديران بخش آب  و سلامت استان با شرکت در کارگاه آموزشي ايمني اب با راههاي پيشگيري از آلودگي آب و ارتقا شاخص هاي سلامت و بهداشت آب آشنا شدند.
دکتر لطفی توجه به شاخص هاي سلامت آب در حوزه هاي آبريز و بررسي تهديدات موضوع سلامت آب در استان با توجه به خشکسالي ها از مهمترين موضوعات اين کارگاه اموزشي  اعلام کرد .
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز در اين همايش از اجراي طرح فاضلاب در بيشتر شهرهاي استان خبر داد و گفت: در حال حاضر آب مورد نياز مردم استان بصورت کاملا بهداشتي تامين مي شود و خوشبختانه هيچ مشکلي در آب شرب استان نداريم و اين شرکت در زمينه ايمني آب در سطح کشور در رديف شرکت هاي پيشرو آب و فاضلاب در زمينه ايمني و سلامت آب قرار دارد.
اسلامي از انجام آزمايش هاي روزانه آب در زمينه کلر سنجي و آزمايشات شيميايي آب در تمامي تقاط استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما- مرکز یزد، وی اشاره کرد: آب  شرب مصرفي استان هيچ مشکل ميکروبي و شيميايي ندارد و از نظر بهداشتي کاملا سالم و بهداشتي است و حتي استفاده از دستگاههاي تصفيه آب نيز ضرورتي ندارد چرا که استفاده از اين دستگاهها باعث از بين رفتن ين هاي مفدي موجود در آب چون کلسيم, سديم و پتاسيم مي شود.

کارگاه ایمنی آب در یزد
 
کارگاه ایمنی آب در یزد
 
کارگاه ایمنی آب در یزد
 
کارگاه ایمنی آب در یزد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار