شهردار ابركوه اعلام كرد: فعالان حوزه گردشگری ابرکوه برای اولین بار در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران، به عنوان شهر نمونه گردشگری کشور صاحب غرفه‌ي اختصاصی می‌شوند .
کد خبر: ۵۵۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 21 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ «سید علیرضا رسولی» از اولین حضور فعالان حوزه گردشگری ابرکوه در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته با محوریت بوم‌گردی‌ها خبر داد و گفت: ابرکوه به عنوان یکی از 14 شهر نمونه گردشگری کشور در نمایشگاه مذکور صاحب غرفه‌ی اختصاصی خواهد شد که در آن آثار تاریخی، جاذبه‌های گردشگری و صنایع‌دستی این شهر معرفی می‌شود . 

وي با بیان این که نمایشگاه مذكور از روزهای سوم تا ششم بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر خواهد بود، تصریح کرد: غرفه ابرکوه با حمایت‌های اداره کل میراث فرهنگی استان، شهرداری‌های ابرکوه و مهردشت، فرمانداری، بخشداری‌های مرکزی و بهمن برپا می‌شود.

به گفته‌ي شهردار،  شرکت‌کنندگان در اين نمايشگاه با نوآوری‌ها و ظرفیت‌های موجود در عرصه بین‌المللی و تلاش براي رسيدن به استانداردهاي جهاني نيز آشنا خواهند شد.

وی با اشاره به این که صنعت توریسم و اکوتوریسم رتبه سوم درآمدزایی خالص را در شاخص‌های اقتصادی جهان در سال 2016 به خود اختصاص داده است، اظهار كرد: گردشگری، هتل‌داری و صنایع وابسته به آن از جمله حوزه‌ها حائز اهمیت در زمینه صنعت توریسم است لذا حضور در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تهران می‌تواند از لحاظ چگونگي مديريت موفق هتل‌های دنيا و به‌کارگیری روش‌های بهسازي و استانداردسازي هتل‌ها به‌منظور رفع معضلات آن برای صاحبان پنج بوم‌گردی و تنها هتل‌موزه سنتی ابرکوه حائز اهمیت باشد . 

شهردار ابرکوه یادآور شد: معرفی پتانسیل‌های ابرکوه در حوزه گردشگری نیازمند حمایت‌های ویژه مسئولان استانی و کشوری است که باید در اولویت برنامه‌ریزی‌های مسئولین ارشد شهرستان قرار گیرد. ضمن اینکه حضور در مجامع ملی و بین‌المللی یکی از نکات مهمی است که می‌تواند در راستای معرفی ابرکوه و جاذبه‌های منحصر به فرد آن تأثیرات بسزایی داشته باشد . 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار