پنجمین دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان یزد در شهرستان بهاباد و در مجموعه بیت الرضا(ع) این شهر افتتاح شد.
کد خبر: ۵۵۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹ 21 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ پنجمین دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی عصر امروز در مراسمی با حضور سردار جوکار نماینده آستان قدس رضوی در یزد و معاون پارلمانی سپاه پاسداران، حجت الاسلام بشکانی امام جمعه، سرگرد پاسدار احمد حاجی‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان در شهرستان بهاباد واقع درمجموعه بیت الرضا (ع) بهاباد افتتاح شد. 

محمدصالح جوکار در مراسم افتتاح دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان بهاباد اظهار داشت: شناسایی محرومان و نیازمندان در تمامی حوزه‌ها و ارائه خدمات مرتبط به آنان از مهم‌ترین وظایف این دفا‌تر است. 

وی ترویج فرهنگ رضوی در فعالیت‌های مختلف را از دیگر رسالت‌های دفتر آستان قدس در شهرستان‌ها عنوان کرد و افزود: رسیدگی به محرومان یکی از اولویت‌های اجرایی در فرهنگ رضوی است. 

جوکار با بیان اینکه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در بهاباد پنجمین دفتری است که امروز افتتاح می‌شود افزود: اعزام زائر اولی و اقدامات دیگری که در طرح خادمیاران انجام می‌شود نظیر بهره‌گیری از ظرفیت خادمیاران در حوزه سلامت و بهداشت، محرومیت زدایی در جهت کمک به مستضعفان و کمک به دولت در استای خدمت رسانی و اجرای پروژه‌های مخلف دولتی و بخش خیرین در تمام سطوح جزء اولویت های اصلی این دفا‌تر است. 

رئیس نمایندگی آستان قدس رضوی در یزد بابیان اینکه آداب زیارت این گنجینه معنوی را باید به شهر‌ها و روستا‌ها گسترش دهیم افزود: فرهنگ رضو ی باید در جامعه ترویج و گسترش یابد. 

سردار جوکار با اشاره به اینکه اگر ما به الگوی رفتاری و اخلاقی امام رضا (ع) عمل کنیم جامعه ما عزتمند و متحد خواهد شد گفت: هرچه ما از این الگو‌ها فاصله بگیریم مشکلاتمان زیاد‌تر می شود.

جوکار به طرح خادمیاران رضوی اشاره کرد و اظهار داشت: مردمی که علاقمند هستند به صورت افتخاری و منتصب به حضرت رضا(ع) به مردم خدمت کنند شناسایی و آموزش می‌بینند و حمایت پشتیبانی در راستای خدمت به مردم می‌شوند. 

وی در رابطه با فعالیت خادم یاران خاطرنشان کرد: در هر شهر شورای سیاست‌گذاری آستان قدس رضوی شامل فرماندار، امام‌ جمعه و سایر مسئولین مربوطه تشکیل می‌شود تا فعالیت خادم یاران دچار موازی کاری با برنامه‌های سایر دستگاه‌های اجرایی نشده و بیشترین نتیجه و اثرگذاری مثبت را داشته باشد. 

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد هم  در این  مراسم اظهار  داشت: مردم بهاباد از علاقمندان ویژه امام رضا (ع) بوده و افتتاح دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در این شهر موجب دلگرمی مردم و انسجام خدمات در سطح شهرستان می‌شود. 

در پایان این مراسم و در طی حکمی از سوی مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در یزد محمدرضا غنی‌زاده به عنوان مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در بهاباد معرفی و حکم انتصاب وی ابلاغ شد. 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار