سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری یزد در جلسه هماهنگی در خصوص حل مسائل و مشکلات نمایشگاه بین المللی استان گفت: رفع موانع و مشکلات این نمایشگاه اولویت اصلی و اجرایی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد است.
کد خبر: ۵۵۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 21 January 2018

به گزارش تابناک یزد،«علی زینی‌وند» در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح نمایشگاه‌های بین المللی یزد در جلسه هماهنگی حل مسائل و مشکلات این نمایشگاه در استان با اشاه به این‌که وجود نمایشگاه‌ها می‌توانند در رونق اقتصاد موثر باشد، اظهار کرد: هرجا که تولید کننده‌های ما به نمایشگاهی ورود می‌کنند بعد از آن شاهد حجم عظیمی از بازاریابی و فروش محصولاتشان هستند.

وی با بیان این‌که روند پیشرفت این نمایشگاه به کندی پیش می‌رود، افزود: از این پس کمیته‌ای را متشکل از نماینده چند دستگاه مختلف تعیین می‌کنیم تا دوره‌ای ضمن بازدید و نظارت از این نمایشگاه، روند اجرایی طرح را به ما اعلام کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری یزد گفت: هرجا مدیر در هر بخشی با جديت کار کرده است، کار خوب پیش رفته و متاسفانه هر کجا مدیری وظیفه خودش را به خوبی انجام نداده، آن کار بر زمین مانده و ما حق نداریم کسی که کننده کار نیست را موظف به انجام آن کار کنیم.

زینی‌وند تصریح کرد: هر مدیری بخواهد در روند عادی اشتغال در استان عامدانه تعلل ایجاد کند حتما مقصر خواهد بود .

وی به مشکلات برخی سرمایه گذاران در واگذاری زمین به آنها اشاره و خاطرنشان کرد: نباید به خاطر واگذاری یک زمین چند ماه سرمایه گذاری را معطل کنیم چرا که رونق اقتصاد می‌تواند جوانان را در مسیر اشتغال قرار دهد .

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری گفت: ما از طرح‌های بخش خصوصی استقبال می‌کنیم ولی اگر آن بخش، کننده کار نباشد و تعللی در این مسیر ایجاد کند به شدت مانع می‌شویم .

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار