مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد از حضور این استان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران خبر داد .
کد خبر: ۵۵۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 21 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان گفت: استان یزد در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته که از سوم تاششم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، حضوری متفاوت خواهد داشت.

فاطمه دانش یزدی افزود: یزد در شاخه های گردشگری الکترونیک، گردشگری سلامت، طبیعت گردی و بوم گردی، گردشگری غذا و گردشگری کودک در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

دانش یزدی با بیان اینکه 70شرکت خارجی و 430 شرکت داخلی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران حضور خواهند داشت، عنوان کرد: بازدید از این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای فعالان صنعت گردشگری می باشد تا از این طریق با دانش روز این صنعت آشنا شوند و از طرفی زمینه ایجاد تعامل و جذب گردشگران فراهم شود.

این مقام مسئول با اشاره به معرفی ظرفیت های ویژه استان، معرفی جشنواره ها و رویدادهای خاص و همچنین سوغات استان در این نمایشگاه گفت: توزیع اقلام تبلیغاتی و راهنمای گردشگری، برگزاری مسابقه یزدشناسی و... از جمله برنامه های معرفی میراث جهانی شهر تاریخی یزد در نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته تهران میباشد.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با 11 محور و با سرفصل معرفی محصولات گردشگری و ظرفیت های بخش مختلف گردشگری کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و ساعات کاری نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 18 خواهد بود و از ساعت 18 تا 21 برنامه های مختلفی در آمفی تئاتر این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

 

//خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار