کد خبر: ۵۵۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 18 January 2018

به گزارش تابناک یزد، حسین فلاح چهارشنبه شب در نشست تاسیس شرکت تعاونی بانوان کارآفرین میبد اظهار کرد: تشکیل شرکت تعاونی، کار و فرآیندی است که شاید زمان بر و مدت دار باشد اما نتیجه بخش است .
وی افزود: تعاونی بانوان، کاری خود جوش، خوب و جهت دار می باشد و با حمایتی که دستگاهها به عمل آوردند شکل گرفت و انتظار هم این است که آن را ترویج داده و به دید یک امر کارآمد و مثبت به آن نگاه شود.
وی با بیان اینکه همدلی ، همراهی و یک تفکر واحد، موفقیت این تعاونی را در پی دارد خاطرنشان کرد : لازم است هیئت مدیره ای که انتخاب می شود وقت گذاشته و بی ادعا خدمت کند.
این مسئول گفت : با نگاه واحد و کلان نگر و برنامه مدون می توان از فرصتهای خوب این شهرستان نظیر گردشگری ، میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی استفاده نمود.
فرماندار میبد اظهار امیدواری کرد همه افراد این مجموعه در راستای خود باوری ، اشتغال و با اعتقادی که به کارهای مشارکتی ایجاد می شود ، تلاش نمایند و از ادامه کار دلسرد نشوند.
وی تصریح نمود : در این راه، نباید احساس یاس و ناامیدی کرد بلکه لازم است بعضی اوقات کاستی ها را به حساب ضعف نظام اداری گذاشت.
فرماندار میبد در پایان بر حفظ کانون خانواده و خوشرویی و برخورد مناسب از طرف زوجین تاکید و افزود:، تمام تلاش ما در جامعه به داشتن اوقاتی خوش در محیط خانواده بر می گردد و شایسته نیست با بردن سختی ها و ناراحتی های کار بیرون از خانه به محیط زندگی ، فضایی متشنج ایجاد نمود.
نخستین شرکت تعاونی بانوان کارآفرین میبد در مراسمی با ثبت نام اعضا و انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرسین آغاز به کار نمود.
مرکز شهرستان 100هزار نفری میبد در 50کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار