مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از رتبه هفتم استان یزد در جابه‌جایی بار در کشور خبر داد و گفت: سالانه بیش از ۲۰ میلیون تُن بار از جاده‌های استان یزد جابه‌جا می‌شود.
کد خبر: ۵۵۳۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 16 January 2018

محسن صادقیان صبح امروز در آئین افتتاحیه دوره آموزشی هسته‌های گزینش وزارت راه و شهرسازی که با میزبانی استان یزد و با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور در سالن اجتماعات راه و ما استان در حال برگزاری است با اشاره به جایگاه حساس استان یزد در کشور اظهار داشت: استان یزد در بخش‌های جاده‌ای و ریلی که حساس‌تر از بخش‌های دیگر است موقعیت حساسی در کشور دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با بیان اینکه سالانه بیش از 20 میلیون تُن بار از جاده‌های استان یزد جابه‌جا می‌شود گفت: با توجه به این حجم سنگین جابه‌جایی رتبه هفتم کشور را به خود اختصاص دادیم.

وی با اشاره به اینکه استان یزد میزبان بار و مسافر کشور است خاطر نشان کرد: به‌طور میانگین سالانه یک و نیم میلیون نفر در جاده‌های استان یزد جابه‌جا می‌شوند.

صادقیان یزد را یکی از استان‌های فعال در بخش‌های مختلف در سطح کشور عنوان کرد و گفت: استان یزد در بخش کشاورزی و تولید سرآمد و دومین استان معدنی کشور است زیرا بیشترین بار معدنی کشور در یزد وجود دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد تولید و صادرات کاشی در استان را بسیار مناسب ارزیابی کرد و افزود: در این زمینه رتبه سوم را داراست که نشان از ظرفیت‌های مختلف در استان یزد است.

صادقیان با بیان اینکه یزد از فعالان تولید محصولات گلخانه‌ای در کشور است اضافه کرد: سالانه 400 هزار تُن محصولات گلخانه‌ای در استان یزد تولید و صادر می‌شود.

وی اظهار داشت: در بحث جاده‌ای با همه مشکلاتی که با آن روبه‌رو هستیم قصد داریم با توسعه و نگه‌داری راه‌ها گام‌های مؤثر و خوبی برای رشد و توسعه استان و کشور برداریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در پایان گفت: یزدی‌ها با بهره گیر از علم و فناوری و بهره‌وری امروزه در عرصه راه می‌توانند یکی از سرآمدهای کشور باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار