دوستان دوران مدرسه «کیم جونگ اون» اطلاعات جالبی درباره رفتار‌ها و نحوه برخورد او در زمان کودکی‌اش ارائه کردند.
کد خبر: ۵۵۳۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ 18 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ به نقل از دیلی میل، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی که هم اکنون 34 سال دارد در دهه 1990 در روزهایی که برای تحصیل به مدرسه ای در سوئیس می رفت، در میان همکلاسی هایش محبوبیت بالایی داشت و تفریح مورد علاقه او بسکتبال بود.

کیم جونگ اون در دهه 1990 در یک مدرسه دولتی در شهر «کونیز» در ایالت برن سوئیس تحصیل کرد. در آن زمان پدرش «کیم جونگ ایل» رهبر کره شمالی بود.

دوستان دوران مدرسه کیم جونگ اون اعلام کردند که او یک مجموعه کامل از کتونی های نایک را داشت و با وجود قد کوتاه و وزن بالا، در بازی بسکتبال بسیار حرفه ای بود. وی همچنین یکی از طرفداران «مایکل جردن»، بازیکن بسکتبال آمریکایی بود.

رهبر کره شمالی در دوره مدرسه چگونه بود؟ + تصاویر

تصویری که دیلی‌میل از کودکی کیم جونگ اون منتشر کرده است

پدر کیم جونگ اون در 15 سالگی او را به یک مدرسه دیگر در سوئیس منتقل کرد و او در آنجا هم دوستان زیادی پیدا کرد. کیم جونگ اون در کلاس درس در کنار پسر یک دیپلمات پرتغالی به نام «میکائلو» نشست و دوستی این دو نفر شدت بیشتری پیدا کرد.

میکائلو هم اکنون به عنوان سرآشپز در یک رستوران در برن سوئیس کار می کند و در مصاحبه با «دیلی بیست» درباره دوستی اش با کیم جونگ اون گفته است: «او یک دوست خیلی خوب بود. ما خیلی روزهای خوبی داشتیم. او پسر خوبی بود. بیشتر بچه های مدرسه او را دوست داشتند. او عاشق بازی بسکتبال بود. ما با هم خیلی بازی می کردیم. می خواهم از همینجا به او بگویم که اگر وقت کردی به من زنگ بزنن تا دوباره با هم در ارتباط باشیم.»

یکی از همکلاسی های دیگر کیم جونگ اون به نام «مارکو ایمهوف» اهل برن سوئیس بود که گفت: او کارهای جالبی می کرد و همیشه از شکست بیزار بود. برای او پیروزی اهمیت زیادی داشت.

یک همکلاسی دیگر کیم جونگ اون هم در این باره گفت: «او شوخ طبع بود و با همه خوب کنار می آمد. حتی با آن دسته از همکلاسی هایش که از کشورهایی آمده بودند که دشمن کره شمالی محسوب می شدند.»

کودکی های کیم جونگ اون

رهبر کره شمالی در دوره مدرسه چگونه بود؟ + تصاویر

کیم جونگ اون و پدرش کیم جونگ ایلرهبر کره شمالی در دوره مدرسه چگونه بود؟ + تصاویر

کیم جونگ اون در اواسط سال 2000 به کره شمالی بازگشت. برادر بزرگتر و خواهر کوچکتر کیم جونگ اون هم در دهه 1990 در مدارسی در سوئیس تحصیل کردند. کیم جونگ نام، برادر ناتنی او که سال گذشته در فرودگاه کوالالامپور کشته شد، دوره مدرسه را در مسکو و ژنو گذرانده بود.

 

//باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار