مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد نقش سازمان های مردم نهاد در کاهش تهدیدات و آسیب ها در زمان وقوع مخاطرات مختلف را مهم خواند و گفت: تقویت این سازمان ها از اولویت های دولت تدبیر و امید است.
کد خبر: ۵۵۲۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲ 16 January 2018

به گزارش تابناک یزد به نقل از روابط عمومی استانداری یزد ،محمدصادق طهماسبی در نشست با جمعی از نمایندگان سازمان های مردم نهاد استان افزود: شایسته است راهبردها و اهداف پدافند غیرعامل در بین جامعه تبیین شود که برای تحقق این مهم سازمان های مردم نهاد نقش پراهمیتی برعهده دارند.
وی اظهار کرد: ضروری است زمینه های لازم برای تعامل و همکاری بیشتر این اداره کل با سازمان های مردم نهاد بیشتر از گذشته فراهم شود و بتوانیم از ظرفیت های کمی و کیفی این تشکل ها در حوزه های گوناگون و به ویژه تشکیل قرارگاه دفاع فرهنگی در آینده ای نزدیک به نحو احسن استفاده کنیم.
طهماسبی افزود: امروز باید دستگاه های اجرایی و سازمان های مردم نهاد در کنار یکدیگر به برنامه ریزی در زمینه موضوع پدافند غیرعامل بپردازند.
در این نشست نمایندگان سازمان های مردم نهاد دیدگاه های خود را در حوزه های مختلف و آمادگی برای همکاری با اداره کل پدافند غیرعامل استانداری بیان کردند.
هم اکنون 600 سازمان مردم نهاد در زمینه های مختلف اجتماعی، آموزشی، فرهنگی ، ورزشی و خیریه در استان یزد فعالیت دارند.
پدافند غیرعامل مجموعه ای از اقدامات غیرمسلحانه است که باعث افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری و نهایتا موجب تشکیل مدیریت بحران می شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار