مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه یزد :
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد گفت: رفع مشکل مردم در گرو همکاری و تعامل سازنده میان مدیران دستگاه‌ها و نهادهای مختلف اجرایی و مدیریتی استان است که باید بیش از گذشته با یکدیگر همکاری داشته باشند.
کد خبر: ۵۵۲۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷ 16 January 2018

حجت الاسلام علی گندمی شامگاه روز دوشنبه در نشست کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر انقلاب استان بدون اشاره به مشکلات مورد نظر افزود: مسئولان باید با همدلی برای حل مسائل و ارائه خدمت بهتر به مردم همیشه در صحنه یزد تلاش کنند.
وی ادامه داد: مدیران اجرایی نهادها و به خصوص عوامل انجام مناسبت‌های ملی و مذهبی و سالگرد پیروزی انقلاب باید نقش سازنده و تعامل جدی تری در حوزه‌های مختلف داشته باشند که وظیفه ای مهم محسوب می شود.
مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری مردم پشتوانه نظام هستند، باید مسوولان با تمام توان با همکاری و روحیه انقلابی خدمت کنند.
گندمی افزود: حراست از ارزش‌های انقلاب وظیفه ای مهم است، همکاری سازنده مسوولان اجرایی با هدف رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی باید در ویژه برنامه‌ های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیش بینی شود.
این مسوول تصریح کرد: برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب به گونه ای طراحی و اجرا شود که موجب دلگرمی مردم و اقتدار و عزت ایران را به خوبی به رخ استکبار جهانی بکشد.
گندمی تاکید کرد: بیان دستاوردهای انقلاب در ابعاد مختلف به ویژه برای مردم و جوانان باید به عنوان یک امر مهم در برنامه ها مدنظر مسوولان استان قرار گیرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار