رئیس گروه پیش‌بینی وضعیت هوای هواشناسی استان یزد:
رئیس گروه پیش‌بینی وضعیت هوای استان یزد گفت: دمای هوای یزد از فردا تا چهارشنبه با کاهش قابل ملاحظه‌ای همراه است و در ساعات اولیه صبح شاهد یخبندان خواهیم بود.
کد خبر: ۵۵۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲ 15 January 2018

به گزارش تابناک یزد سیدعباس میرحسینی با اشاره به اینکه هوای یزد امروز صاف تا کمی ابری همراه با افزایش دما و گاهی با افزایش سرعت باد همراه بوده است،‌ اظهار داشت: هوای استان یزد فردا (دوشنبه)، کمی ابری همراه با ورزش باد، گاهی با افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید و در اواخر وقت با کاهش دما همراه خواهد بود.

وی افزود: در روز سه شنبه نیز هوای استان کمی ابری همراه با وزش باد، کاهش قابل ملاحظه دما و سرما و یخبندان در شب و ساعات اولیه صبح روز چهارشنبه خواهد بود.

میرحسینی با بیان اینکه دمای هوای مرکز استان یزد امروز در گرمترین ساعات ۲۲ درجه بوده که فردا در همین ساعات به ۲۰ درجه می‌رسد،‌ عنوان کرد: دمای هوای مرکز استان در روز سه‌شنبه در گرمترین ساعات روز به ۱۴ درجه خواهد رسید.

رئیس گروه پیش بینی وضعیت هوای هواشناسی استان یزد، گرمترین نقطه استان یزد را طی روزهای آینده بافق با دمای ۲۴ درجه در روز دوشنبه و ۱۷ درجه در روز سه شنبه اعلام کرد و اظهار داشت: سردترین نقطه استان یزد نیز منطقه گاریز در شهرستان تفت است که که در سردترین ساعات روز سه شنبه به ۶- درجه خواهد رسید.

وی یادآور شد: برخی دیگر از نقاط استان یزد نظیر مروست، میبد، هرات، ابرکوه، اردکان، اشکذر و بهاباد طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، دمای زیر صفر درجه را تجربه خواهند کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار