فرمانده انتظامی استان یزد
فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در کنار کار انتظامی ، بحث فرهنگ سازی، آموزش و اطلاع رسانی به موقع و صحیح به شهروندان نیز در دستور کار است و این اقدام ها موجب ارتقاء و افزایش احساس امنیت در جامعه می شود.
کد خبر: ۵۵۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸ 15 January 2018

به گزارش تابناک یزد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرتیپ ایرج کاکاوند در جمع فرماندهان، معاونان و رئیسان پلیس های تخصصی استان یزد با اشاره به فعالیت های انجام شده در حوزه کلانتری و پاسگاه ها افزود: پاسخگویی سریع و به موقع به مطالبات مردمی، تغییر ساختاری در مرکز فوریت های پلیس و نوسازی ناوگان خودرویی از مهمترین این اقدام هاست.
وی با اشاره به ماموریت سخت و سنگین کلانتری و پاسگاه ها افزود: روسای کلانتری ها باید همیشه در صحنه باشند و اقدام ها و فعالیت های خود را با جدیت ادامه دهند.
فرمانده انتظامی یزد با اشاره به روند کاهش سرقت در استان گفت: با فعالیت های مناسب می توان بیشتر جرائم از جمله سرقت را کنترل و از این طریق اعتماد بیش از پیش شهروندان را جلب کرد.
کاکاوند گفت: دوربین های نظارتی و کنترلی، استعداد کارکنان پلیس و استفاده بهینه از تجهیزات پلیسی از جمله راهکارهای کنترل و پیشگیری از جرائم است.
وی فعالیت های مشاوران و مددکاران کلانتری و پاسگاه ها را در پیشگیری از جرائم بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: ورود مشاوران به بسیاری از پرونده ها از بروز مشکلات بعدی و تشکیل پرونده قضائی جلوگیری خواهد کرد.
فرمانده انتظامی استان افزود: برقراری امنیت مطلوب و پایدار از دغدغه ­های اساسی و اصلی است و پلیس همواره خدمت بی منت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داد.
کاکاوند اشاره ای به تعداد پلیس های تخصصی و کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی زیر پوشش در استان نکرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار