امام جمعه یزد:
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: تنها راه برون‌رفت کشور از مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است اما تاکنون اقدامات مسئولان در این زمینه در حد شعار باقی مانده است.
کد خبر: ۵۵۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 14 January 2018

به گزارش تابناک یزد آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های امروز نمازجمعه یزد با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در طول دهه های گذشته همواره در صدد وارد کردن ضربه و لطمه به انقلاب و ملت ایران بوده اند، اظهار داشت: حوادث اخیر و توطئه و فتنه‌انگیزی‌های دشمنان نیز در راستای همین اقدامات دشمنان اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ما در هر دوره برای ضربه زدن به نظام اسلامی، به ابزاری متوسل شده اند، افزود: آنها در مقطعی جنگ تحمیلی را به راه انداختند و در مقاطع دیگر ترور و فتنه و جریان‌های تکفیری و ... اما بدانند که هیچ‌یک از این اقدامات در مقابل اتحاد و همدلی مردم به سرانجام نخواهد رسید.

ناصری تاکید کرد: مردم ما همواره با صبوری، بصیرت و اطاعت از رهبری در برابر دشمنان ایستاده اند و خداوند متعال نیز با نظر لطف خود، دشمنان ما را رسوا کرده است.

امام جمعه یزد با بیان اینکه دشمنان اعتقادات، ایمان و فرهنگ مردم ما را نشانه گرفته اند، افزود: آنها از هر ابزاری برای ایجاد انحراف در جامعه اسلامی استفاده می کنند که این اقدامات آنها نشانگر نا امیدی آنها از گرفتن نتیجه از اقدامات نظامی است.

وی تصریح کرد: به طور قطع آنچه که دشمنان ما را در عرصه فرهنگی نیز ناکام می‌گذارد، هوشیاری و بصیرت مردم است.

ناصری خاطرنشان کرد: مردم ما در همه برهه‌ها دشمنان را آزموده‌اند و امروز به این نتیجه رسیده اند که تنها مسیری که سعادت کشور را به دنبال دارد و تاکنون کشور را از حوادث و فتنه‌های گوناگون حفظ کرده، مسیر ولایت و ولایتمداری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی ادعاهای دشمنان و اعلام دلسوزی آنها برای ملت ایران بیان کرد: مردم در این سال‌ها شاهد بودند که دشمنان با تحریم‌های ظالمانه به دنبال فشار آوردن به مردم بودند و برای جلوگیری از پیشرفت و آبادانی ایران از هیچ توطئه‌ای دریغ نکردند بنابراین امروز نیز فریب ادعاهای آنها را نخواهند خورد.

خطیب جمعه یزد همچنین با تاکید بر اینکه مسئولان نظام نیز باید به دنبال رفع مشکلات مردم باشند، تصریح کرد: مسئولان باید باید با همدلی و وحدت و با عزمی جهادی به دنبال حل معضلات کشور به ویژه در زمینه مسائل اقتصادی و معیشتی مردم باشند.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی راهکار مهم خروج از مشکلات اقتصادی است، اظهار داشت: متاسفانه اقتصاد مقاومتی برای برخی مدیران در حد شعار باقی‌ مانده و لازم است در اسرع وقت اقدامی عاجل برای تحقق اقتصاد مقاومتی در عمل انجام دهند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار