درگیری خونبار در کورس سوارکاری گنبد باعث مجروح و زخمی شدن شش نفر شد. اتفاقاتی که هیچ شخص و نهادی مسوولیت آن را بر عهده نگرفته است.
کد خبر: ۵۵۱۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵ 13 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ درگیری خونبار در کورس سوارکاری گنبد باعث مجروح و زخمی شدن شش نفر شد. اتفاقاتی که هیچ شخص و نهادی مسوولیت آن را بر عهده نگرفته است.

روز پنج‌شنبه 21 دی ماه کورس گنبد برگزار شد. این کورس با حواشی زیادی همراه بود. با وجودی که بارها فدراسیون سوارکاری و هیات سوارکاری گنبد به مسئولان این مسابقه‌ها اعلام کرده بودند که این مسابقه‌ها غیر قانونی است و نباید برگزار شود، اما کورس گنبد باز هم به صورت بومی و محلی هر هفته برگزار می‌شود.

مسئولان این مسابقه‌ها مجموعه سوارکاری گنبد را از شرکت توسعه و تجهیز استان گلستان اجاره کرده‌اند و مسابقه‌های کورس را خودشان برگزار می‌کنند. این مسابقه‌ها که قبلا به صورت ملی و با حضور سوارکارانی از تمام کشور برگزار می‌شد اکنون به کورس بومی و محلی تغییر ماهیت داده است و در نتیجه شاهد اتفاقات ناگوار در این کورس هستیم.

در هفته‌ای که گذشت چند فردی که بر روی مسابقات شرط‌بندی می‌کردند با هم درگیر شدند. آن‌ها ادعای مالکیت در این مسابقه‌ها را داشتند و وقتی به نتیجه نرسیدند با سلاح سرد و گرم (تفنگ شکاری، چماق، چاقو) با هم درگیر شده‌اند که در نتیجه آن دو شرط‌بند از هر دو سمت و مجموعا چهار نفر و همچنین دو نفر از نیروهای انتظامی در نتیجه این درگیری‌ها راهی بیمارستان شده‌اند.

به گزارش ایسنا، علیفر، رییس نیروی انتظامی استان گلستان حال عمومی این افراد را مساعد عنوان کرده است.

این اتفاقات شرم‌آور در کورس اسب سواری و در حین مسابقه‌ها، باید بررسی شود و فدراسیون سوارکاری هرچه سریع‌تر باید به این موضوع ورود کرده تا این مشکلات یک برای همیشه برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار