به گفته جمالی نژاد شهردار یزد این جشنواره با مشارکت صداوسیمای مرکز یزد بهمن ماه امسال برگزار می شود .
کد خبر: ۵۵۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 11 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ شهردار یزد با بیان این که این جشنواره در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می شود، گفت: محور‌های این جشنواره در بخش اصلی سه موضوع کلی با عناوین«یزد، شهر جهانی»، «دارالعلم و دارالعباده، تاریخ و فرهنگ یزد» و «انقلاب، دفاع مقدس، شهدا و شخصیت‌های انقلابی یزد» است .

وی با اشاره به بخش جنبی  این جشنواره تصریح کرد: محورهای اصلی این بخش جشنواره نيز سه موضوع با عناوین «چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی» ، «مدافعان حرم، مدافعان پیروز» و «اقتصاد مقاومتی» است.

جمالی نژاد در مورد شرایط شرکت در این جشنواره نيز اظهار کرد: آثار ارسالی به جشنواره بايد در راستای قابلیت‌های استان و برگرفته از فرهنگ، اعتقادات و باورهای مردم یزد باشند، ضمن اين كه تمام آثار تولیدی در هر دو بخش باید با محوریت یزد و شهرستان‌های استان باشند.

وی با بيان اين كه آثار تهیه ش ده نباید از قبل ارائه شده باشند و باید حداقل دو دقیقه و حداکثر چهار دقیقه باشند، اظهار كرد: علاقمندان مي‌توانند آثار خود را در قالب لوح فشرده با فرمتAudio به نشانی صدا و سیمای مرکز یزد، دبیرخانه اولین جشنواره نغمه های کویر(کدپستی 8949193131) ارسال كنند.

وي با تاكيد بر اين كه مهلت ارسال آثار به هیج وجه تمدید نمی‌شود، مهلت ارسال آثار را تا 25دیماه عنوان کرد و افزود: آثار ارسالي نيز از 25ديماه تا اول بهمن‌ماه داوری خواهند شد.

جمالی نژاد همچنين خاطرنشان کرد:برگزیدگان این جشنواره در سوم بهمن‌‌ماه سالجاري معرفی و علاوه بر دریافت جوایزی نقدی، از آن‌ها برای شرکت در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی دعوت خواهد شد.

 
منبع: خبرگزاری صداوسیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار