با انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شرکت توزیع نیروی برق استان یزد و شهرداری ، ساماندهی و زیباسازی چند بلوار شریانی انجام می شود.
کد خبر: ۵۵۰۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 10 January 2018

به گزارش تابناک یزد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس محمدرضا صحتی در حاشیه تفاهم نامه همکاری با شهرداری یزد گفت : در فاز نخست بلوارهای جمهوری اسلامی ، جانباز ، بلوار آزادگان ، منتظر قائم ، فقیه خراسانی و خیابان کاشانی با هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد تومان بهینه و زیباسازی می شود.

وی اضافه کرد : بهینه سازی شدت نور برخی از بلوارها با بهره گیری از لامپ های ال ای دی ، زیباسازی پایه روشنایی بر اساس فرهنگ و بافت تاریخی یزد و یکنواخت سازی نور در معابر پرتردد از اهداف این طرح به شمار می رود.

این مسئول توجه به مباحث فنی ، انتخاب نوع معبر ، اقدام اصلاحی مورد نیاز در حوزه روشنایی و اختصاص بودجه را از مفاد این تفاهم نامه اعلام کرد و افزود : اصلاح روشنایی اماکن تاریخی با ایجاد روشنایی بسیار مطلوب به ویژه تامین مناسب روشنایی اطراف میادین و خیابان های اصلی در فاز بعدی طرح کلید خواهد خورد.

وی یادآور شد : طراحی های منطبق با اصول مهندسی و مبلمان شهری از طریق معاونت برنامه ریزی و جهت اخذ بودجه در سال 97 به شرکت توانیر ارسال می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، بهینه سازی روشنایی بافت قدیم و اصلاح روشنایی اماکن تاریخی جهانشهر یزد را از اهداف فاز بعدی طرح ساماندهی روشنایی بیان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار