نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری و استاندار یزد با صدور پیام هایی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی محکومیت فتنه تقدیر کردند.
کد خبر: ۵۵۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 10 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ آیت الله ناصری و آیت الله وافی در پیام مشترک خود حضور یکپارچه مردم گرانقدر استان در راهپیمایی های اخیر را بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت، اعلام انزجار از دشمنان جمهوری اسلامی و ادامه راه شهدای راستین انقلاب و اسلام دانسته اند. در این پیام آمده است راهیپمایی شکوهمند مردم استان یزد ثابت کرد دشمنان جمهوری اسلامی با پول و سیاست های مزورانه و حمایت های فریبکارانه از افراد غافل و مزدوران بیگانه پرست داخلی نمی توانند مردم قهرمان ایران را از آرمان های اصیل و اسلامی خود جدا سازند.
محمود زمانی قمی استاندار یزد هم در پیام تقدیر خود حضور باشکوه مردم استان در راهپیمایی های اخیر را بیانگر اتحاد ملی حول قانون اساسی، آرمان های بلند امام راحل (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) دانست.
استاندار در این پیام آورده است مردم عزیز این مرز و بوم اسلامی، با آگاهی کامل از حقوق حقه خویش در بیان انتقاد و اعتراض، مبتنی بر قانون و اخلاق، زمانی که دست های پنهان اغتشاشگران و گروه های معاند را دیدند، صف خویش را از مخلان و برهم زنندگان نظم عمومی جدا کرده و اجازه ندادند تا كيان اسلام و ايران عزيز آسيب ببيند.
زمانی قمی در ادامه پیام آورده است مسئولان و کارگزاران نظام مقدس جمهوري اسلامی ضمن تاکید بر حق قانونی مردم شریف ایران در بیان انتقاد و اعتراض، وظیفه شرعی و قانونی خویش می دانند تا با تلاشی مضاعف در مسیر حل مشکلات و گلایه های مردم در بخش های مختلف گام بردارند و مسیر تعالی ایران اسلامی را به سمت قله های عزت و افتخار تسهیل و تسریع نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار