فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به ضرورت بصیرت‌افزایی در تبعیت از ولایت فقیه، گفت:‌ تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری تنها را ایستادگی در برابر توطئه شوم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۴۷۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ 03 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ سردار«فتح الله جمیری» در آئین تکریم و معارفه جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان ضمن گرامیداشت 12 دی‌ماه سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان دارالعباده و با اشاره به نقش بی‌بدیل معظم له در مقابله با استکبار جهانی و ایادی دست نشانده‌اش،‌ اظهار کرد: بزرگترین هنر امام خامنه‌ای همانند امام راحل و عظیم الشان تربیت انسان است .

وی افزود: آگاهی، تدبیر و تسلط رهبر معظم انقلاب بر مسائل داخلی و خارجی تمامی توطئه‌ها و ترفندها علیه ملت ایران ناکام مانده و تعجب دشمنان نظام را برانگیخته است .

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر به یزد، گفت: رهبر عالی قدر انقلاب اسلامی در این سفر یزد را علاوه بر دارالعباده بودن دارالعلم هم نامیدند.

سردار جمیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث اخیر کشور و سو استفاده برخی جریانات ضد انقلاب از این اتفاقات،‌تصریح کرد: آیا کسانی که به نماد ملی و مذهبی ملت ایران توهین می‌کنند و پرچم مقدس کشور و مساجد و حسینیه‌ها را به آتش می‌کشند دغدغه گرانی و تورم دارند؟ مگر توهین به ارزش‌های مردم دردی را دوا می‌کند و یا از گرانی می‌کاهد؟

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: ادعای دروغین برخی عناصر وابسته به دشمن در خصوص ایجاد آشوب و اغتشاش به علت مشکلات اقتصادی مردم در کشور و همچنین سو استفاده از دغدغه‌های مردم، کاملا در اتفاقات اخیر هویدا بود و این اقدامات نشان داد دشمنان فرصت را غنیمت شمرده و عقده گشایی کردند .

به گزارش ایسنای یزد، وی با اشاره به جسارت و توهین عده‌ای از معاندان نظام اسلامی به قبور مطهر شهدا در یکی از شهرستان‌های کشور تأکید کرد: مگر نه این است که این شهدای عزیز ما خون خود را برای حفظ و حراست از این مردم اهدا کرده‌اند و اگر نبود جانفشانی‌ها و فداکاری‌های این بزرگواران الان سرنوشت کشور ما هم به مانند برخی کشورهای منطقه بود.

فرمانده سپاه استان یزد در پایان با تاکید بر هوشیاری و بصیرت ملت رشید ایران به ویژه مردم ولایتمدار و مومن یزد گفت: امروز که دشمنان قسم خورده ملت و نظام اسلامی،مقام معظم رهبری و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشانه رفتند مردم بصیر ایران با حفظ هوشیاری و آگاهی خود بار دیگر فتنه‌ها را در نطفه خفه کرده و دشمن غدار را ناکام خواهند گذاشت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار