دکتر «منصور غلامی» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر «محمد صالح اولیاء» را براي مدت چهار سال ديگر در سمت ریاست دانشگاه یزد ابقا کرد.
کد خبر: ۵۴۶۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 01 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»، در متن حکم دکتر غلامی خطاب به دکتر اولیاء آمده است : «ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارزنده‌تان و براساس تبصره يك ماده چهار آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری برای به مدت چهار سال به ریاست دانشگاه یزد منصوب می شوید .

امیدوارم با سعی و اهتمام جنابعالی و بر اساس اهداف، سیاست های دولت تدبیر و امید و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره‌مندی از تجربه های مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و هم‌فکری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام های موثری بردارید .

انتظار می رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت المال و اعمال سیاست های موثر صرفه جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه و با اتکال به خداوند متعال نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار