رئیس شورای اسلامی شهر یزد امروز در نشست خبری خود به برخی اتهامات مطرح شده علیه خود پاسخ داد
کد خبر: ۵۴۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ 18 December 2017
نشست امروز رييس و اعضاي شوراي شهر يزد با برخي حواشي همراه بود
 بعد از سخنان سفيد و برخي ديگر از اعضاي شورا در مورد عملکرد نوبت به خبرنگاران رسيد تا سوالات خود را مطرح کنند .
 اما از همان ابتدا خبرنگاران سوال کننده مطالب غير ضرور و سوالات و مطالب طولاني مطرح مي کردند که اين موضوع بارها مورد انتقاد و اعتراض ديگر خبرنگاران قرار گرفت.
 انچه مهمتر بود زماني اتفاق افتاد که خبرنگار روزنامه بشارت برخي سوالات که بيشتر جنبه اتهام بود از آقاي سفيد پرسيد.
 اين سوالات در مورد تخلفات بيشتر مالي  مرتبط با  موسسه جواد الائمه / موضوع  سپنتا نيکنام و فروشگاه ذهن زيبا وابسته به موسسه جواد الائمه بود که  اقاي سفيد به ان پاسخي شفاف و صريح داد
 او گفت تاکنون بار ها اين اتهامات را شنيده ام و هميشه سکوت کرده ام اما اين بار ميخواهد با شما خبرنگاران در ميان بگذارم
 سفيد گفت موسسه جواد الائمه يک موسسه کاملا خيري است و هيچ ارتباطي با من ندارد ضمن اينکه همه کارهاي ان نيز خير خواهانه است و هيچ تخلفي هم نداشته است.
 رييس شوراي اسلامي يزد در مورد سپنتا نيکنتام و غيبت او در شورا هم گفت از نظر حقوقي نمي توانم اظهار نظري داشته باشم اما  به لحاظ نظري برخي  خواهان حضور اقليت ها در شورا و برخي مخالفند من طرفدار حضور و مشارکت اقليت ها در شورا هستم.
 سفيد در مورد فروشگاه ذهن زيبا هم گفت اين فروشگاه کاملا قانوني و با مجوزهاي لازم فعاليت مي کند  تنها تخلف آن چند متر بالکن اضافي در ساخت و ساز بوده که ان هم در کميسيون صد رسيدگي و جريمه ان تعيين شده است.
 رييس شوراي يزد تصريح کرد: بنده افتخار ميکنم تاکنون هيچ تخلفي نداشته ام و هيچ پرونده اي نيز بنام اينجانب نيبست و از هيچ کس هم شاکي نيستم تنها دارايي ام يک خانه که آن هم 2 و نيم دنگش بنام همسرم است و  يک خودرو است که سوار ميشوم.
 سفيد افزود: در ازدواج همه فرزندانم از بانک وام گرفته ام تا هزينه هاي آن را تامين کنم.
 وي  گفت در زمان استانداريم نيز با اين اتهامات مواجه بودم اما بجاي جواب دادن سکوت مي کردم و تنها کار ميکردم.
 استاندار اسبق يزد گفت اگر بنا بود وقتم را با پاسخ به چنين اتهامات بي اساسي مي گذراندم نميتوانستم سلام عزیزم صبح بخیر کلان استان را پيگيري کنم , راه و اب و راه اهن و فولاد و توسعه استان هر گز به ثمر نمي نشست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار