فرمانده انتظامی یزد گفت: در 24 ساعت گذشته با تلاش ماموران ، هزار و 368 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال در این استان کشف شد.
کد خبر: ۵۳۷۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۴ 13 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»سرتیپ ایرج کاکاوند افزود: ماموران در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل جاده های استان به یک دستگاه تریلی ولوو مشکوک و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو محموله گوشی تلفن همراه بدون مجوز گمرکی را که در تریلی جاساز شده بود، کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان یزد تاکید کرد: در این ارتباط یک نفر متهم که قصد انتقال محموله را از جنوب کشور به تهران داشت ، دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دادگاه معرفی شد.
کاکاوند یادآور شد: مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی یکی از مطالبات به حق مردم است که پلیس با تلاش شبانه روزی باندهای بزرگ وارد کننده کالای قاچاق را شناسایی و افراد سودجو را نیز به مقام های قضایی معرفی کرده است.
وی اشاره ای به میزان کشف گوشی تلفن همراه قاچاق یکسال گذشته در استان یزد نکرد.
سرپرست پلیس آگاهی یزد، 14آذر ماه گفته بود که ماموران در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس عبوری و با دستگیری 2نفر متهم، یک میلیارد ریال داروهای بدنسازی قاچاق کشف کردند.
سرهنگ محمدرضا حناساب، افزود: در بازرسی از این خودرو که از جنوب کشور عازم تهران بود، هزار و 650 قلم انواع قرص، آمپول و پودرهای بدنسازی قاچاق به دست آمد.
این مسئو اظهار کرد: متهمان به همراه پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی استان یزد معرفی شدند
یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب باعث شده است تا راه های آن بعضا مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق و نیز مواد مخدر قرار گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار