کد خبر: ۵۳۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 12 December 2017
به گزارش «تابناک یزد» کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی یزد با اشاره به پیش‌بینی تغییرات جوی در استان،‌ گفت: هوای استان یزد با کاهش دمای صفر تا چهار درجه بارانی می‌شود.

«محمدرضا شیرغلامی»  با بیان این‌که برای امروز و فردا سه شنبه و چهارشنبه 21 و 22 آذرماه،‌پدیده جوی خاصی پیش‌بینی نمی‌شود و آسنان استان در این دو روز صاف خواهد بود، اظهار کرد: از پنج شنبه 23 آذرماه موج هوای سرد وارد استان شده و تا اواخر روز دو شنبه هفته آینده 27 آذرماه میهمان استان یزد است.

وی افزود: از جمعه 24 آذرماه به مدت سه یا چهار روز افزایش دما به همراه بارش‌های پراکنده و در ارتفاعات بارش برف برای استان یزد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی استان یزد در ادامه با بیان این‌که دمای شهر یزد امروز نسبت به روز گذشته دو تا چهار درجه سانتی‌گراد کاهش یافته است،‌ گفت:‌ مردم یزد از فردا چهارشنبه به مدت یک هفته خود را برای نواسانات قابل ملاحظه دما آماده کنند.

این مقام مسئول با اشاره به این‌که دمای دیروز شهر یزد بین دو تا 18 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است، ‌خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود دمای استان یزد تا روز چهارشنبه در گرمترین ساعات شبانه روز 14 درجه سانتی‌گراد و پنج شنبه به 16 درجه سانتی‌گراد برسد.

شیرغلامی افزود: طبق آخرین اطلاعات بدست آمده دمای صفر،‌یک و چهار درجه سانتی‌گراد برای سردترین ساعات روزهای آینده استان یزد پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: بافق و هرات با بیشینه 19 درجه سانتی‌گراد به عنوان گرمترین و ندوشن با منفی هشت درجه سانتی‌گراد به عنوان سردترین نقطه استان یزد شناسایی و گزارش شده است.

 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار