کد خبر: ۵۳۷۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 12 December 2017
به گزارش «تابناک یزد» کمیته امداد استان یزد در هشت ماهه نخست سال جاری نسبت به اسکان ۴۶۰ مددجوی بیمار از استان‌های هرمزگان، کرمان، اصفهان، سیستان و بلوچستان و منطقه بشاگرد در مراکز نقاهتگاهی استان اقدام کرده است .
«محمدحسین جمالپور» معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان در اين رابطه با بیان این که ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت از جمله خدمات ضروری و حیاتی محسوب می‌شود، گفت: استان یزد به ‌عنوان یکی از قطب‌های مهم پزشکی در کشور همواره پذیرای بسیاری از بیماران استان‌های هم‌جوار است كه بخشی از این بیماران را مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تشکیل می‌دهند که برای درمان به این استان مراجعه می‌کنند .

وي افزود: کمیته امداد استان یزد در هشت ماهه نخست سال جاری نسبت به اسکان ۴۶۰ مددجوی بیمار از استان‌های هرمزگان، کرمان، اصفهان، سیستان و بلوچستان و منطقه بشاگرد در مراکز نقاهتگاهی اقدام کرده است .

معاون کمیته امداد استان درباره خدمات درمانی ارائه ‌شده به جامعه هدف تحت حمایت نيز بیان کرد: این نهاد در مجموع یک میلیارد و ۶۳۲ میلیون تومان برای ارائه خدمات درمانی و کمک به تأمین سلامت نیازمندان و مددجویان تحت حمایت در هشت ماهه نخست سال جاری هزینه کرده است .

وي با بیان این که ۱۶۵ مرکز درمانی با این نهاد همکاری دارند، گفت: کمیته امداد سعی کرده است كه بیشتر هزینه‌های درمانی مددجویان تحت حمایت از جمله دارو، خدمات بستری، دندانپزشکی، فرانشیز، هزینه سفر و اقامت، تفاوت تعرفه، لوازم پزشکی و کمک به ارتقا شاخص‌های بهداشتی را پرداخت کند .

جمالپور پرداخت حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های خودکفایی تحت حمایت را از دیگر اقدامات ارزشمند کمیته امداد بیان کرد و افزود: برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های خودکفایی تحت حمایت از مزایای بیمه‌های اجتماعی و استفاده از مستمری در زمان بازنشستگی از جمله رویکردهای مهم این نهاد است و برای این منظور طی هشت ماهه نخست امسال یک میلیارد و ۵۰۱ میلیون تومان برای حق بیمه حدود شش هزار مددجوی مشمول بیمه‌های اجتماعی پرداخت شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار