کد خبر: ۵۳۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۲ 10 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»علیرضا باقری، دبیر شورای فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از انتخاب این شرکت به عنوان دستگاه برگزیده توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در چهار سال متوالی خبر داد.

باقری با اشاره به اقدامات انجام شده در این راستا گفت: بصیرت افزایی کارکنان و خانواده ها، توانمندسازی فعالان نماز با برگزاری دوره های آموزشی، استمرار برپایی مسابقات متعدد با موضوع نماز در طول سال، مطرح شدن نماز به عنوان اولویت پژو هشی و علمی در سطح سازمان، جزء اقدامات سال گذشته شورای فرهنگی بوده است.

وی گفتمان های نماز شناسی را به عنوان یک اقدام شاخص بیان کرد و افزود: فراخوان ایده های برتر و تجربیات موفق ترویج نماز، برپایی همیشگی نماز جماعت در مجموعه ستاد و مدیریت های برق، تجهیز نمازخانه ها و پایش مستمر نماز با بازدیدهای دوره ای، شناسایی و تحلیل نقاط قوت و ضعف و آسیب شناسی وضعیت نماز با نظرسنجی و نیاز سنجی از دیگر اقدامات انجام شده در این بخش بوده است.

باقری ایجاد نمایشگاه های متعدد با موضوع نماز در قالب نمایشگاه کتاب و آثار تربیتی، برگزاری دوره های آداب و اسرار نماز ویژه کارکنان، فرهنگ سازی محیطی، استفاده از تکنولوژی های تبلیغی نوین، اجرای طرح بوستان نماز فرزندان همکار، گلگشت خانوادگی با موضوع نماز و اهتمام ویژه به تبلیغات فضای مجازی را در کسب این رتبه ارزشمند موثر توصیف کرد.

دبیر شورای فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: این افتخار ارزشمند و کسب عنوان دستگاه برگزیده مروج نماز در چهار سال متوالی، بیانگر اهمیت دادن معاونین، مدیران و کارکنان سازمان به موضوع نماز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار