کد خبر: ۵۳۶۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۶ 10 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»بی‌بی سادات موسوی، سرپرست نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان یزد از برگزاری «جشنواره اسوه های صبر و مقاومت» در دو بخش «علمی» و «ادبی - هنری» در استان یزد خبر داد و اظهار کرد: هنرمندان، دانشجویان و علاقمندان یزدی می‌توانند آثار خود مرتبط با موضوع های درج شده در فراخوان را به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

سرپرست نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد با اشاره به اینکه دبیرخانه «پنجمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت» در اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان است، گفت: این مسابقه هر ساله توسط سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار می‌شود که امسال به منظور شناخت استعدادهای جدید برای نخستین بار دبیرخانه این جشنواره برای استان یزد در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس این استان قرار گرفته است.

وی افزود: سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان به منظور رشد کمی و ارتقای کیفی استعدادهای نو این مسابقه در دو بخش «علمی» و «ادبی- هنری» در قالب های داستانک، شعر، دلنوشته، عکس، فیلم، مستند، تله فیلم، پوستر، کتاب صوتی و مقاله با موضوعات زنان را برگزار می‌کند.

موسوی ادامه داد: مهلت زمان ارسال آثار به مسابقه ۲۵ دی ماه است و آثار برگزیده به تهران ارسال می‌شوند و منتخین با اعطای جوایز در پنجمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» قدردانی می‌شوند، همچنین مقالات برگزیده نیز در فصلنامه کشوری «زن و حماسه» چاپ خواهند شد.

سرپرست نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان یزد با اشاره به برگزاری همه ساله این جشنواره اضافه کرد: این جشنواره همه ساله به منظور بزرگداشت مقام زن و دفاع مقدس به طور همزمان در همه استان‌ها و در برخی کشورهای اسلامی برگزار می شود که اسفند ماه امسال نیز پنجمین سالی است که این جشنواره برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار