کد خبر: ۵۳۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 07 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری یزد گفت: بر اساس پرونده‌های تشکیل‌شده در دادگستری ابرکوه، جرم توهین بیشترین حجم پرونده‌ها را به خود اختصاص داده است .
 «محمدحسین رحیمی زاده» در اولین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم ابرکوه گفت: این جلسه به منظور بررسی مسائلی که ممکن است در آینده به مشکل یا معضل بزرگی در جامعه تبدیل شود، تشکیل‌ و موجب می‌شود حتی‌الامکان از وقوع برخی آسیب‌ها جلوگیری شود.

وی پس از بحث و تبادل‌نظر پیرامون ایجاد ایست و بازرسی منطقه فراغه با حضار در جلسه، اظهار كرد: مسئولین مربوطه باید ظرف یک ماه طرح‌ها و نظرات و پیشنهادات خود را به صورت کارشناسی شده در قالب یک کمیته ارائه کنند تا نسبت به آن تصمیم مناسب اخذ شود .

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری یزد ادامه داد: بیشترین پرونده‌های تشکیل‌شده در دادگستری شهرستان پیرامون جرم توهین است که از سوی می‌توان آن را امتیاز تلقی کرد و از سوی دیگر باید گفت چنین اتهامی شایسته مردم این شهرستان نیست .

رحیمی زاده تأکید کرد: برای بررسی جرم توهین و جلوگیری از افزایش آن باید موضوع به شورای فرهنگ عمومی شهرستان ارجاع شود تا با کارشناسی‌های علمی نسبت به مرتفع کردن آن اقدام شود .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار