مقام قهرمانی نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی رده سنی امید باشگاه های استان یزد جام شهید محسن حججی از مدافعان حرم به تیم ایفا سرام اردکان رسید.
کد خبر: ۵۳۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 07 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»در مسابقه پایانی که  با حضور سرمربی سابق تیم ملی فوتیال ساحلی ایران و جمعی از تماشاگران در ورزشگاه سلمان مردآباد یزد برگزار شد، تیم ایفاسرام اردکان در یک بازی خیلی نزدیک سه بر 2 تیم مقاومت گلساپوش را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.
در این دیدار گل های تیم ایفاسرام اردکان توسط محمد رضی زاده ، سیدامیر حسینی و حمیدرضا دهقانی ( گل به خودی ) به ثمر رسید و 2 گل تیم مقاومت گلساپوش یزد را امیر حسین مختاری و سید علی سیدی به ثمر رساندند.
همچنین در مسابقه رده بندی نیز تیم سرداران شهید شهرستان مهریز حریف خود پیام کویر اردکان را با نتیجه چهار بر 2 شکست داد و در مکان سوم این رقابت ها قرار گرفت.
گل های تیم سرداران شهید را محمدمعین منصوری ، امیر حسین دهقانی زاده ، سعید زارع کمالی و سید سعید خزان زاده و 2 گل تیم پیام کویر اردکان را حمید دهستانی به ثمر رساند.
مسابقات فوتبال ساحلی امیدهای استان یزد با 14 مسابقه و با داوری علی اکبر زارعی مقدم و علیرضا مقوم به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش و زیر نظر کمیته ساحلی هیات فوتبال استان برگزار شد.
سرپرستی و نظارت این مسابقه ها را علیرضا میرجلیلی و مسوول روابط مسابقات به عهده سید علیرضا میرشمسی بود.
تاکنون مسابقه های فوتبال ساحلی رده سنی زیر 11 و 14 سال استان برگزار شده و هم اکنون تیم های مقاومت گلساپوش یزد و ایفاسرام و پیام کویر اردکان در لیگ برتر باشگاه های کشور حضور دارند.
22 تیم استان در لیگ های کشوری و 70 تیم در لیگ استان حضور دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار