اسرائیل اجازه نخواهد داد ایران نفوذ خود را در منطقه به ویژه سوریه گسترش دهد.
کد خبر: ۵۳۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ 06 December 2017
به گزارش تابناک یزد، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه فرافکنی‌های خود به طرح ادعاهایی علیه کشورمان پرداخت و گفت: اکنون باید علیه ایران اقدام کنیم.

به نوشته روزنامه اورشلیم پست، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه (امروز) در یک کنفرانس، گفت: اسرائیل اجازه نخواهد داد ایران نفوذ خود را در منطقه به ویژه سوریه گسترش دهد.

نتانیاهو با تکرار ادعای خود مبنی بر حضور نظامی ایران در سوریه، گفت: ما باید علیه ایران دست به اقدام بزنیم. اسرائیل به این کشور اجازه نمی‌دهد پایگاه نظامی خود را در سوریه ایجاد کند.

وی در ادامه ادعاهای واهی خود از کشورهای جهان خواست تا با توسعه موشک‌های بالستیک ایران، قدرت هسته‌ای و حمایت این کشور از تروریسم جهانی مقابله کند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از سخنان خود به توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 اشاره کرد و گفت: اگر ایران به همین منوال ادامه دهد آنها طی یک دهه تسلیحات هسته‌ای خواهند داشت. این در حالی است که این کشور در حال توسعه موشک‌های بالستیک قاره پیما است.

به گزارش ایسنا، نتانیاهو در حالی ادعاهای خود درباره نقش ایران در سوریه را تکرار کرده است که مقامات کشورمان همواره تاکید می‌کنند حضور ایران در سوریه تنها به صورت مستشاری و بنا به درخواست دولت مشروع این کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار