مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: با ورود یک سامانه بارشی از بعدازظهر فردا ( ۱۵ آذرماه) ابتدا در شمال غرب بارش باران و برف گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید شروع می‌شود.
کد خبر: ۵۳۴۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۵ 06 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی، طی ۲۴ ساعت آینده به سبب پایداری نسبی هوا، انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی تهران، کرج، قزوین، تبریز و اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: گرد و غبار در برخی مناطق غرب کشور در روز چهارشنبه دور از انتظار نیست.

به گفته وظیفه، روز پنجشنبه (۱۶ آذرماه) ضمن افزایش فعالیت سامانه بارشی، گستره بارش غرب، جنوب غرب همچنین استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی را فرا خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در روزهای آینده بارش در مناطق کوهستانی و سردسیر به صورت برف خواهد بود. همچنین از اواخر روز پنجشنبه بارش از نوار غربی کشور کاهش می‌یابد و بارندگی در این روز غالبا در زاگرس جنوبی و دامنه و ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور روی می‌دهد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در مورد هوای تهران اظهار کرد: آسمان تهران فردا نیمه ابری تا ابری، غبارآلود، گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۸ و ۳ درجه سانتیگراد خواهد بود همچنین تهران در روز پنجشنبه ابری، همراه با بارش پراکنده و وزش باد، با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در بعدازظهر با بیشینه و کمینه دمای ۱۱ و ۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار