ثبت نام اینترنتی کتب درسی آغاز شد.متقاضیان می توانند به پایگاه اینترنتی www.irtextbook.com مراجعه کنند.
کد خبر: ۵۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 27 June 2015

به گزارش تابناک یزد، معاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی از آغاز فروش اینترنتی کتاب های درسی دوره ابتدایی و پیش دانشگاهی از امروز خبر داد .

ثبت نام اینترنتی کتب درسی آغاز شد
طلایی گفت: دانش آموزان دوره ابتدایی و پیش دانشگاهی از امروز می توانند با مراجعه به پایگاههای اینترنتی   www.irtextbook.com ثبت نام و به خرید کتاب اقدام کنند .
وی افزود : در این خرید به دانش آموزان کد رهگیری داده می شود و دانش آموزان از طریق این کد به محل اعلام شده برای دریافت کتاب مراجعه می کنند.
طلایی تاکید کرد: هزینه کتاب های درسی از طریق شبکه شتاب از دانش آموزان دریافت خواهد شد . وی افزود: دانش آموزان ابتدایی از مدرسه محل تحصیل و دانش آموزان پیش دانشگاهی از کتاب فروشی اعلام شده کتابهای درسی خود را دریافت خواهند کرد.
وی تصریح کرد : دانش‌آموزان تا 31 تیر برای ثبت نام اینترنتی خرید کتب درسی فرصت داند .
معاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی خاطر نشان کرد : کتاب های درسی دانش آموزان دوره اول دبیرستان و پایه های اول تا سوم دوره دوم دبیرستان،  امسال همانند سال های گذشته از نیمه دوم شهریور و از طریق کتاب فروشی های  سطح شهر توزیع خواهد شد .   
وی با اشاره به افزایش 15 درصدی قیمت کتاب های درسی برای سال تحصیلی 95-94 گفت: از 130 میلیون جلد کتاب درسی ، 120 میلیون جلد آن چاپ و آماده شده است و بقیه کتاب ها که جدیدالتالیف پایه های پنجم و نهم است تا پایان تیر آماده خواهد شد.
وی در پایان به کیفیت چسب کاغذ کتاب های درسی اشاره کرد و گفت: امسال از چسب ، جلد و کاغذ مناسب برای کتاب های درسی استفاده شده است و مشکل جدا شدن جلد و برگه های کتاب درسی همچون  سال گذشته وجود نخواهد داشت .

خبرگزاری صدا و سیما،
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار