رئیس کمیته فوتسال استان یزد گفت: برای توسعه این رشته به حمایت و همراهی حامیان مالی ، مشارکت صنایع و بخش خصوصی نیاز است.
کد خبر: ۵۳۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 05 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»محمود انصاری در جلسه هم اندیشی مسوولان تیم های فوتسال یزد افزود: تیمداری و برگزاری مسابقات، هزینه بر است و بدون مشارکت و حمایت حامیان مالی نمی توان در رسیدن به هدف ها موفق شد.
وی ادامه داد: هم اکنون بیشتر تیم های فوتسال استان در لیگ های مختلف بدون حامی مالی حضور دارندد و توسط برخی افراد دلسوز و علاقه مند و به صورت خودجوش اداره و روانه مسابقات می شوند.
این مسئول اظهار کرد: تا جایگاه باشگاه های ورزشی و همچنین حامیان قوی مالی آنها در استان تعریف نشود، نمی توان به دنبال معجزه بود بنابراین محور برنامه ریزی و فعالیت ها برای توسعه فوتسال باید تیمداری توام با برنامه ریزی مدون بود.
به گفته انصاری از برنامه های مهم هیات فوتبال استان در توسعه فوتسال به خاطر سالن ها و ظرفیت های خوبی که وجود دارد ، تقویت تیم ها برای ورود به بحث باشگاهداری و داشتن طرح و برنامه فنی و فرهنگی و همچنین حامیان مالی است.
این فعال رشته فوستال در استان یزد تصریح کرد: وضعیت صنعتی یزد در مقایسه با استان های دیگر کشور مناسب است، انتظار می رود که با فرهنگ سازی و برنامه ریزی نسبت به جذب حامیان مالی و صاحبا صنایع در فوتسال اقدام شود.
در جلسه هم اندیشی و تبادل نظر یادشده در خصوص وضعیت لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه های استان، مسائل و مشکلات تیم ها با حضور سرپرستان و مسوولان آنها بررسی شد.
همچنین هر کدام از حاضران به نقد مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اشاره و بر رعایت دقیق مقررات و همکاری همگان برای برگزاری شایسته تداوم دیدارها تاکید کردند.
در لیگ های فوتسال استان یزد 20 تیم حضور دارند که بیشتر آنها حامی مالی ندارند و توسط برخی افراد علاقه مند در محله ها و شهرستان ها همراهی ، تقویت و سالانه روانه مسابقه ها می شوند.
استان یزد 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
بر اساس سرشماری آبان ماه 1395جمعیت استان یزد یک میلیون و 138هزار نفر است که 85درصد در 21شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها سکونت دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار