مرد بیمار درپی اختلاف‌های خانوادگی، همسرش را کشت و جسدش را جلوی در خانه انداخت.
کد خبر: ۵۳۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰ 04 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ راز جنایت نیمه شب هنگامی فاش شد که یکی از ساکنان محله دخانیات ساری هنگام عزیمت به خانه با پیکر خون آلود و بی‌جان زن همسایه روبه‌رو شد که کنار دیوار حیاط روی زمین بی‌حرکت افتاده بود. پلیس که ساعت یک و55 دقیقه بامداد روز یکشنبه 12 آذر 96 با تماس این مرد در جریان ماجرا قرار گرفته بود بلافاصله وارد عمل شد و تحقیقات تخصصی در این باره در دستور کار قرار گرفت.
 
در نخستین مرحله تجسس‌های پلیسی وبازپرس کشیک، مشخص شد زن و شوهرازمدت‌ها قبل اختلاف داشته‌اند. بدین ترتیب با احتمال اینکه مرد خانواده در قتل همسرش دخالت داشته باشد او را بازداشت و مورد بازجویی قرار دادند.

این مرد در بازجویی‌های مقدماتی به کشتن زن جوانش اعتراف کرد. پلیس در بررسی سوابق جنایتکار 40 ساله دریافت که او به بیماری روحی، روانی مبتلا بوده و در جریان مشاجره شدید و عصبانیت کنترل خود را از دست داده و با وارد آوردن ضربه‌ای به سر زنش او را از پای درآورده است.

به گزارش ایران، با توجه به این یافته‌ها پیکرمقتول به پزشکی قانونی انتقال یافت.همچنین بازپرس دستورداد متهم به قتل برای بررسی‌های تخصصی دراختیار کارشناس‌های پزشکی قانونی قرارگیرد.
در همین حال متهم تا انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی مازندران قرار گرفته و قرار است بازجویی‌های قضایی بعد از اعلام نظریه پزشکی قانونی انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار