مراسم قرعه کشی رقابت های جام جهانی 2018 جمعه شب در کشور روسیه برگزار شد و 32 تیم حاضر در این رقابت ها حریفان خود را برای رقابت در جام جهانی شناختند.
کد خبر: ۵۳۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹ 01 December 2017

به گزارش تابناک یزد، مراسم قرعه کشی رقابت های جام جهانی 2018 جمعه شب در کشور روسیه برگزار شد و 32 تیم حاضر در این رقابت ها حریفان خود را برای رقابت در جام جهانی شناختند.

در این مراسم که با حضور اسطوره های بزرگ دنیای فوتبال برگزار شد، ولادمیر پوتین رییس جمهور روسیه با سخنرانی خود مراسم را رسما آغاز کرد.

پوتین گفت:« به رییس فیفا و میهمان گرامی خوش آمد می گویم. اینجا 32 تیم جهان حضور دارند و ما خوشحالیم که میزبان این رقابت ها هستیم.

تماشاگرانی که با فرهنگ های مختلف به اینجا می آیند با فرهنگ ما هم آشنا می شوند، با سفر به شهرهای مختلف با کشور ما آشنا می شوند و ما هم از آنها میهمان نوازی می کنیم. همه کسانی که به اینجا می آیند میهمان ما خواهند بود.

ستاره هایی که امروز میهمان ما هستند باعث شدند فوتبال به محبوبترین ورزش دنیا تبدیل شوند. هدف ما این است که خانواده فوتبال اینجا کنار هم جمع شوند و زیبایی ورزش را به جهان نشان دهند.»

بعد از پوتین نوبت به اینفانتینو رسید تا به عنوان رییس فیفا سخنرانی کند.

اینفانتینو گفت:« به همه شما حضور در مسکو را خوش آمد می گویم. من هم مثل پوتین به شما خوش آمد می گویم. اگر امشب ما اینجا هستیم روسیه باعث آن شده، از دولت، ملت و ورزشکاران روسیه تشکر می کنم.

دنیا به روسیه می آید، نزدیک به یک میلیارد نفر در دنیا جام جهانی را خواهند دید. »

سپس نوبت به مراسم قرعه کشی رسید تا با حضور اسطوره هایی نظیر پویول،کاناوارو و مارادونا و با اجرای گری لینه کر آغاز شود که نتایج نهایی قرعه کشی به شرح زیر است:


گروه A: روسیه-اروگوئه-مصر-عربستان

گروه B:پرتغال-اسپانیا-ایران-مراکش

گروه C: فرانسه-پرو-دانمارک-استرالیا

گروه D: آرژانتین-کرواسی-ایسلند-نیجریه

گروه E: برزیل-سوییس-کاستاریکا-صربستان

گروه F: آلمان-مکزیک-سوئد-کره جنوبی

گروه G: بلژیک-انگلیس-تونس-پاناما

گروه H: لهستان-کلمبیا-سنگال-ژاپن

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار