رئیس صنف طلافروشان استان یزد گفت: استان یزد به‌عنوان قطب طلای کشور شناخته‌شده است و آن‌هم به دلیل عیار و طرح‌های خاص و منحصربه‌فرد مانند طرح ترمه، مروارید و ... است.
کد خبر: ۵۳۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 28 November 2017

به گزارش «تابناک یزد»رضا نوری زاده با اشاره به اینکه قیمت طلا در سراسر کشور یکسان است، گفت: شاید در مثقال تفاوتی در قیمت‌ها وجود داشته باشد که حدود 500 تومان بوده و آن‌هم به دلیل حمل‌ونقل‌هایی است که در جابجایی طلا صورت می‌گیرد.

وی بابیان قیمت‌های روز و آنلاین طلا، افزود: طلای آب‌شده با عیار 17 هر مثقال 544 هزار تومان، با عیار 18 هر گرم 126 هزار و 510 تومان، طلا با عیار 20 هر گرم 140 هزار و 510 تومان و 21 عیار نیز 147 هزار و 590 تومان است.

رئیس صنف طلافروشان استان یزد با عنوان اینکه تفاوت در قیمت سکه‌های طرح جدید و قدیم ربطی به استان یزد ندارد، اظهار داشت: قیمت سکه تمام با طرح قدیم یک‌میلیون و 353 هزار تومان و با طرح جدید یک‌میلیون و 433 هزار تومان است.

نوری زاده به مرغوبیت و برند بودن طلای استان اشاره کرد و یادآور شد: استان یزد به‌عنوان قطب طلای کشور شناخته‌شده است و آن‌هم به دلیل عیار و طرح‌های خاص و منحصربه‌فرد مانند طرح ترمه، مروارید و ... است.

این فعال صنف طلا بابیان اینکه در کل کشور طلاهای قاچاق موجود بوده و بیشتر از مرزهای هوایی وارد کشور می‌شوند، اذعان کرد: نظارت‌ها در این زمینه با مراجعه به واحدهای صنفی صورت می‌گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: روش برخورد به‌صورت رجوع به واحدهای صنفی بوده درحالی‌که ما مخالف هستیم و برای جلوگیری اساسی از قاچاق باید نظارت در مکان‌های ورود بیشتر شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار