مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد گفت: حدود 10 هزار نفر از کودکان و نوجوانان این استان در 24 مرکز ثابت و سیار عضو کانون هستند و از سالانه از خدمات فرهنگی ، هنری و ادبی آن استفاده می کنند.
کد خبر: ۵۲۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ 21 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»عباسعلی دانافر، در دیدار با امام جمعه مهریز افزود: هم اکنون 18 مرکز ثابت و همچنین چهار مرکز سیار در یزد و دیگر شهرستان ها به اعضای خود خدمات ‌رسانی می‌کنند.
وی ادامه داد: در 10 شهرستان استان به جز اشکذر مراکز کانون دایر است، امیدواریم با حمایت و همراهی مسئولان، ساخت مراکز ثابت افزوده شود.
این مسئول اظهار کرد: فعالیت کانون در بخش های فرهنگی، هنری و ادبی و به خصوص ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی مربوط به دوره کودکی است که باید با برنامه ریزی توسط خانواده ها انجام شود.
دانافر همچنین به حضور هشت هزار کودک و نوجوان یزدی در کلاس های زبان خارجی خبر داد که در پایه های مختلف آموزش های لازم را فرا می گیرند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد تصریح کرد: برای پوشش قراردادن کودکان روستایی و دسترسی آسان آنها به کتاب ، کتابخانه سیار برای ارائه کتاب و سایر محصولات فرهنگی مورد نیاز پیش بینی شده است .
دانا فر، در ادامه وظایف مهم و همیشگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را کمک به رشد نسل جوان با همکاری سایر نهاهای فرهنگی و تبلیغی و همراهی خانواده ها ذکر کرد.
مرکز شهرستان 50 هرار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار