کد خبر: ۵۲۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 20 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تاکید کرد: دولت لایحه جدیدی برای ساختار دولت ارائه نداده است و ما همچنان لایحه تفکیک سه وزارتخانه را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، حسینعلی امیری درباره انتشار اخباری مبنی بر توافقات صورت گرفته در جلسه سران قوا برای تغییر و تحول در ساختار هیات دولت گفت: من از مفاد مذاکرات میان روسای سه قوه اطلاعی ندارم. اینکه چه گفت‌وگوهایی میان روسای سه قوه صورت گرفته است، موضوعی است که به خود روسای قوا مربوط می‌شود.

وی ادامه داد: آقایان نیز درخصوص مباحث مطرح شده در جلسه سران قوا توضیحاتی داده‌اند و اطلاع‌رسانی لازم صورت گرفته و من نمی‌توانم از سوی آنها سخن بگویم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درخصوص آخرین پیگیری‌های صورت گرفته برای لایحه تفکیک و ادغام برخی وزارتخانه‌ها اظهار داشت: موضوع تغییر ساختار دولت موضوعی است که از پیش هم اطلاع‌رسانی کردیم. دولت در این باره لوایحی به مجلس شورای اسلامی داد و این لایحه در کمیسیون‌های پارلمان مطرح و در دست بررسی است.

امیری تاکید کرد: دولت لایحه جدیدی برای تغییر ساختار دولت ارائه نداده است و ما همچنان همان لایحه را پیگیری می‌کنیم.

همچنین محمدباقر نوبخت در گفت‌وگویی در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه سران قوا تصمیمی برای تغییر در ساختار دولت و تفکیک و ادغام وزارتخانه‌ها گرفته شده است، انجام این توافق در جلسه سران قوا را تکذیب کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار