مدیرکل صدا و سیما مرکز یزد و دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی هفته پژوهش با بیان اینکه شکاف بین صنعت و رسانه های استان مشهود است گفت: باید بستر مناسبی برای تعامل این 2 بخش در راستای تولید علم و توسعه استان فراهم شود.
کد خبر: ۵۲۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳ 20 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»احمد پهلوانیان  در نشست کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی هفته پژوهش و فناوری استان یزد افزود: در صورت درک اهمیت فعالیتهای رسانه ای در استان توسط صاحبان صنایع، رسانه های مختلف توانایی فراهم کردن بستر مناسب برای توسعه استان را دارند.
وی با بیان اینکه پژوهش و تولید علم محور و رسانه بستر توسعه است تصریح کرد: به نظر می رسد صنعت یزد با رسانه های استان قهر و با رسانه های خارج از استان مرتبط است.
وی ادامه داد: صنایع در هر جامعه ای مسئولیت اجتماعی دارند و حمایت از رسانه، فرهنگ و هنر را یکی از وظایف خود می دانند؛ موضوعی که در استان یزد کمتر مشاهده می شود.
رئیس دانشگاه یزد و دبیر هفته ملی پژوهش و فناوری در یزد نیز با یادآوری اهمیت تعامل بین دانشگاه، صنعت و رسانه گفت: باید راهکارهای مناسبی برای بازاریابی علم و فناوری در استان و کشور اندیشیده شود.
محمدصالح اولیا افزود: برگزاری نشستهای تخصصی، تجلیل از برگزیدگان فعال در عرصه پژوهش و نمایشگاه از جمله برنامه های هفته پژوهش و فناوری در استان یزد است.
در این نشست برخی خبرنگاران و اصحاب رسانه استان با تاکید بر اهمیت پژوهش در رشد و توسعه استان و کشور، تعامل بیشتر صاحبان صنایع با رسانه ها را خواستار شدند و برای پوشش مناسب اخبار هفته پژوهش و فناوری اعلام آمادگی کردند.
برنامه های هفته پژوهش از چهارم تا دهم آذرماه در استان یزد برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار