چند دستگاه خودرو حامل کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده در ابرکوه جهت حمایت از مردم زلزله‌زده کرمانشاه، راهی این شهر شد.
کد خبر: ۵۲۵۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 16 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»ایران دوباره داغدار مردمان غیورش شد؛ هنوز یک سال از غم حادثه پلاسکو و معدن نگذشته بود که ویرانی زلزله غرب کشور لرزه بر دل‌هایمان افکند و ایران و ایرانی را دوباره در اندوهی از غم فرو برد؛ اما ملت ایران مانند تمام روزهای سخت تاریخ این کشور پرچم‌های همدلی و نوع‌دوستی را بالا برده و در اقدامی خودجوش شروع به جمع‌آوری اقلام لازم جهت حمایت از زلزله‌زدگان شدند.

محمدجواد اکرمی عضو هیئت‌امنا حسینیه جهانستان در این رابطه اظهار کرد: از ساعت 15:30 عصر دیروز مردم شهرستان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را اعم از پتو، آب‌معدنی، پوشاک، والُر، تُن ماهی، کنسرو، قند و سایر ارزاق عمومی با محوریت هیئت‌امنا محله جهانستان جمع‌آوری کردند ک امروز در قالب چند دستگاه خودرو نیسان به کرمانشاه اعزام می‌شود.

اکرمی با بیان اینکه کمک‌های نقدی مردم صرف خرید پتو برای زلزله‌زدگان شد، تصریح کرد: این حرکت خودجوش و مردمی تا سالروز شهادت امام رضا (ع) یعنی 29 صفر ادامه خواهد داشت.

آزاده قیومی مدیر پیش‌دبستانی و دبستان پرنیان نیز از پیش‌قدم شدن نونهالان این مرکز در امر کمک به زلزله‌زدگان خبر داد و افزود: امروز دانش آموزان با اهداء پوشاک، چادرهای مسافرتی، پتو، برنج، کنسرو، ماکارونی، هدایایی نقدی و ... همدردی خود را با کودکان غرب کشور اعلام کردند.

قیومی خاطرنشان کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده جهت اعزام به کرمانشاه به هلال‌احمر شهرستان تحویل داده شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار