آزادراه ۴۸۰ کیلومتری نطنز - انار یکی از پروژه‌های مهم راه سازی در سطح ملی است که به زودی اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲ 16 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: آزادراه ۴۸۰کیلومتری نطنز - انار یکی از پروژھای مھم راه سازی در سطح ملی است که به زودی اجرا خواهد شد.
نقصان محمدی افزود: این آزادراه دارای ۴قطعه است که ۳قطعه آن در استان یزد واقع شده است و به زودی اجرای ۲قطعه از این آزادراه شامل محورھای اردکان- مھریز و مھریز- انار که به تصویب ھیات وزیران رسیده پس از ابلاغ وزارتخانه راه و شهرسازی اجرایی خواهد شد.
وی اعتبار آزادراه را بالغ بر ۱۰۰۰میلیارد تومان دانست گفت: بیشتر سرمایه گذاری اجرای این پروژه توسط بخش خصوصی انجام خواھد شد و تلاش خواھیم کرد تا از حداکثر ظرفیت ھای استانی در ساخت آزاد راه نطنز- انار استفاده کنیم.
مدیرکل راه و شھرسازی استان یزد افزود: این پروژه باید در مدت دو و نیم سال مطالعه و اجرایی شود و نوزده سال نیز طول مدت بھره برداری این پروژه تعیین شده است.
وی اشاره کرد: این آزادراه در توسعه و عمران شھرھای استان بسیار موثر است، زیرا تراکم جمعیتی استان در محور اردکان-مھریز واقع شده که با ایجاد آزادراه زندگی ساکنین این مناطق متحول خواھد شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یک شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
پروژه سیاسی شهرستان اردکان است و عده ای دارند دنبال میشه . عاشق چشم و ابروی مردم نیستند منافع خود و شهرشون را می بینند. پیگیری می کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار