کد خبر: ۵۲۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ 14 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»فرماندار یزد با اشاره به اهمیت آموزش همگانی پدافند غیرعامل در راستای مدیریت منابع و کاهش آسیب‌های احتمالی، گفت: به دلیل تمرکز 60 درصدی جمعیت استان آموزش پدافند غیرعامل در شهر یزد ضروری است.
«مصطفي سالاري» در دوره آموزشي پدافند زيستي با اشاره به سياست‌هاي ابلاغي توسط مقام معظم رهبري در حوزه پدافند غيرعامل و فراهم نمودن بستر آموزش و فرهنگ سازي اظهار کرد: ایمن سازی منابع و زیرساخت‌های ضروری، حفظ منابع، کاهش آسیب پذیری و هم‌افزایی برای جایگزینی منابع از مهمترين دلايل اهميت اين مقوله در عصر حاضر به شمار مي‌رود .

وی با اشاره به اهميت پدافند غيرعامل و ضرورت آگاه‌سازی کلیه مديران، افزود: برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی در زمینه دفاع غیرعامل یکی از گام‌های مهم و زیربنایی در حوزه پدافند غیرعامل است.

فرماندار یزد دفاع غیرعامل جهت تقویت توان دفاعی، ارتقای آستانه مقاومت ملی در برابر تهدیدات بالقوه و بالفعل دشمن و حفاظت از سرمایه‌های کلان ملی را از جمله اهداف راهبردی و کلان پدافند غیرعامل دانست و بیان کرد: با توجه به تمرکز نزديک به 60 درصدی جمعیت استان در مرکز استان و وجود دستگاه‌ها و ادارات مختلف در شهرستان یزد حوزه پدافند غیرعامل باید در این شهرستان مورد توجه جدی قرار گیرد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار