هفتم آذر ماه:
سومین نمایشگاه صنعت و معدن استان یزد هفتم آذر ماه گشایش می‌یابد.
کد خبر: ۵۲۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴ 14 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»پیمان سرداری در این خصوص افزود: با توجه به استقبال صاحبان صنایع و معادن استان‌های مختلف ، امسال این نمایشگاه با هدف ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌ها و سوق دادن شرکت‌ها به سمت بازارهای گسترده‌تر فعالیت خود در استان صنعتی یزد برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه فرصتی برای صنعتگران خلاق برای معرفی آخرین محصولات خود به قطب‌های عمده صنعت کشور است، افزود: این نمایشگاه با حمایت و هدایت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی یزد، سازمان صنعت معدن و تجارت، سازمان نظام مهندسی معدن، خانه صنعت و معدن، سازمان مدیریت صنعتی و شرکت شهرک های صنعتی استان یزد برگزار می‌شود.
مدیر اجرایی نمایشگاه ،ساعت بازدید از این نمایشگاه را 16 الی 21 اعلام کرد و گفت: در این نمایشگاه اقلامی از جمله انواع ماشین آلات و مواد اولیه صنعتی، انواع مواد مصرفی کارگاه های صنعتی، انواع جرثقیل و لیفتراک و بالابر، تجهیزات جوش و برش، صنایع فولاد و متالوژی و ریخته گری، معادن روباز و زیرزمینی، صنایع معدنی و تمامی صنایع وابسته در معرض نمایش قرار می‌گیرد.
سرداری همچنین از ارائه تجهیزات معدنی و استخراج، ماشین آلات راهسازی، ماشین آلات سنگین و عمرانی، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق، ابزارآلات و حضور شرکت‌های فنی مهندسی و مشاوره ای و تمامی صنایع وابسته در سومین نمایشگاه صنعت و معدن استان خبر داد.
وی از متقاضیان شرکت در نمایشگاه خواست برای رزرو غرفه با شماره 36272202 و 09135204572 تماس بگیرند.
دومین نمایشگاه صنعت و معدن استان یزد سال گذشته با حضور معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و با حضور 100 شرکت داخلی و خارجی از 30 آبان 95 آغاز و به مدت چهار روز ادامه داشت.
استان یزد دومین استان معدنی کشور و نخستین استان در ذخایر معدنی محسوب می شود و چهارمین استان صنعتی ایران است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار