مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اعلام کرد هنوز آمار دقیقی از میزان خرابی ساختمان‌ها در دسترس نیست.
کد خبر: ۵۲۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱ 13 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اعلام کرد هنوز آمار دقیقی از میزان خرابی ساختمان‌ها در دسترس نیست.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اعلام کرد: با توجه به حجم بالای خرابی ها و درگیری نیروهای این اداره به منظور تسریع در عملیات آواربرادری هنوز آمار دقیقی از میزان تخریب ساختمان‌ها در دسترس نیست.

مسعود شریفی در گفت‌وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: نیروهای اعزامی اداره راه و شهرسازی به منظور رفع مشکل تردد نیروهای هلال احمر از همان ساعات اولیه در حال آواربرداری و باز کردن مسیرهای کوهستانی از جمله محور پاتاق در سر پل ذهاب، گردنه سیاه طاهر در محور ثلاث جوان رود، محور بایگان در شهرستان پاوه و هم‌چنین محورهای یاسوج به مریوان و روانسر به پاوه هستند که این مسیرها بیشترین ریزش را داشتند.

وی در ارتباط با عکس‌های مشاهده شده از وضعیت خرابی‌ مسکن مهر سر پل ذهاب بیان کرد:‌ ما در این شهرستان دو پروژه 500 واحدی و 250 واحدی مسکن مهر داریم که پروژه اول با توجه به قرار گرفتن آن بر روی گسل آسیب جدی دیده‌اند و این موضوع به دلیل پایین بودن کیفیت ساخت مسکن مهر نبوده بلکه تمام ساختمان‌ها و سازه‌های آن منطقه حتی اداره راه و شهرسازی این شهرستان که ساختمانی یک طبقه است آسیب دیده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی در پایان به وضعیت بیمارستان شهدای سرپل ذهاب اشاره کرد و گفت: نیروهای ما به بیمارستان اعزام شده‌اند و در حال بررسی مشکل این بیمارستان هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار