کد خبر: ۵۲۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 13 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: مبحث سلامت در بسیاری از مشاغل یزد نیازمند توجه جدی است.

محمدحسین ریاحی در جلسه تدوین سند سلامت استان یزد اظهار داشت: اگر موضوع آموزش مهارت‌های زندگی و شغلی به شهروندان آموزش داده شود، به طور قطع سلامت استان تضمین خواهد شد.

وی بیان کرد: محیط زیست انسانی از اهمیت بسیاری برخوردار است و ضرورت توجه به مهارت های زندگی و شغلی افراد برای داشتن زندگی سالم را دوچندان می کند.

ریاحی بر مهارت های زندگی به منظور طرح ریزی سبک زندگی مطلوب تاکید کرد و افزود: در مبحث فراگیری مهارت های زندگی، افراد از شیوه و رویه های چگونه زیستن آگاه می شوند که به موجب آن، سطح کیفی زندگی مردم به طور قابل توجهی ارتقا می یابد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در مورد فراگیری مهارت‌های شغلی تصریح کرد: در این حوزه، باید به مشاغل مورد نیاز استان توجه شود و علاوه بر آن مبحث سلامت نیز در مشاغل به شکل جدی مدنظر قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته بر پایه آمارهای ارائه شده است، لازم است آمارهای بیان شده در گزارش‌ها، موثق و از منابع معتبر باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار