کد خبر: ۵۱۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵ 22 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»مدیر آموزش و پرورش اردکان گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با هدف ترویج فرهنگ ورزش و شاداب سازی محیط تحصیل دانش آموزان در مدرسه ماندگار فردوسی اردکان اغاز شد .

«محمد اشرفیان» در اين باره افزود: همزمان با سراسر کشور، المپیاد درون مدرسه‌ای شهرستان اردكان برای چهارمین سال متوالی براي  17 هزار دانش آموز اين شهرستان برگزار مي‌شود.

وي با بيان اين كه اين المپياد در جهت گسترش ورزش بین نوجوانان و تقویت و اصلاح ساختار بدنی دانش‌آموزان برگزار مي‌شود، اظهار كرد: در آغاز مسابقات اين المپياد نيز به صورت نمادین آيين روشن کردن مشعل المپیاد در دبستان فردوس اردکان برگزار شد.

اشرفيان ابراز اميدواري كرد كه كه با برگزاري اين المپیاد ورزشي درون مدرسه‌ای، فرهنگ صحیح خوب زیستن در بین دانش‌اموزان بيشتر گسترش يابد و با هماهنگی تربیت بدنی و آموزش و پرورش، نوجوانانی آگاه و برومند تحویل جامعه داده شود .

اين مسئول با بیان این که فرهنگ سازی ورزش در مدرسه، شاداب‌سازی فضای آموزشی مدارس و ارتقاء سطح سلامت جسمانی و روحی دانش آموزان از اهداف بر گزاری این المپیاد ورزشی در مدارس اردکان است، اظهار كرد: دانش‌آموزان اردکانی در قالب این المپیاد به مدت هفت ماه در سالن‌های ورزشی و داخل مدارس به فعالیت‌های ورزشی در اين مسابقات مشغول می‌شوند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار