ورزشکاران رشته ایروبیک و کونگ‌فو طبق روال قبل جهت انجام ورزش‌های مربوطه به سالن کونگ‌فو مراجعه کردند با درهای بسته و قفل تعویض شده مواجه شدند.
کد خبر: ۵۱۲۵۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 22 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»تعداد 40 نفر از بانوان فعال ورزش ایروبیک و بیش از 20 نفر از کودکان و نوجوانان رشته کونگ‌فو ابرکوه طبق روال روزهای گذشته برای تمرین به این سالن ورزشی واقع در مجموعه ورزشی شهید پوراکبری مراجعه کردند، به علت تعویض شدن قفل درب، از ورزش کردن محروم شدند.

مهدیه پورزارع مربی ورزش ایروبیک بانوان در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این برای دومین بار است که بدون اطلاع و  هماهنگی قبلی با مربی و سایر ورزشکاران قفل‌ها تعویض شده و به ورزشکاران اجازه فعالیت داده نمی‌شود. علی‌رغم پرداخت اجاره‌بهای سالن و فرصت باقی‌مانده تا پایان قرارداد، هنوز شاهد چنین اتفاقاتی هستیم که در شأن ورزش شهرستان نیست.

پورزارع تصریح کرد: بر طبق بند 4  مصوبات  امور باشگاه‌ها و کمیسیون ماده پنج در رابطه با شرایط عمومی تأسیس باشگاه ورزشی، مدیر سالن نمی‌تواند به‌عنوان مربی فعالیت داشته باشد، اما متأسفانه مدیر فعلی این سالن مربی یکی از سانس های باشگاه بوده که این موضوع برخلاف قانون است.

در پی اعتراض شدید ورزشکاران  به این وضعیت، خبرنگار فارس علت را از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جویا شد که وی این‌چنین پاسخ داد:

رضا خاموشی اظهار کرد: سالن کونگ‌فوی مجموعه ورزشی شهید پور اکبری طی برگزاری مزایده به اجاره هیئت تکواندوی شهرستان درآمد که مسئولیت اختصاص سانس های آن بر عهده این هیئت است و اداره نمی‌تواند دخالتی در این موضوع داشته باشد.

خاموشی بابیان اینکه چنین مشکلاتی ناشی از فراوانی مربیان ورزشی نسبت به سالن‌های مزبور است، خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان چند سالن ورزشی را در ابرکوه کاملاً تجهیز و آماده کرده است که مربیان می‌توانند با استفاده از آن‌ها، این مشکلات را مرتفع کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار